O akıl hastası. Küçükken taciz etti beni, sürekli asagılamalarıyla küfürleriyle onun evdeki şiddetiyle büyüdüm. Bağırıp çağırmalarıyla annemi dövmeleriyle. En son da bundan 4 ay önce gece erkek arkadaşımla konuştuğum için (19 yasindayin) beni dövdü. 2 ay boyunca telefonuma el koydu tek bir arkadaşımla bile görüştürmedi 2 ay boyunca üstüme yürüdü hakaret etti korkuttu. Sürekli rüyalarımda simdi hissiz kaldım ben, bakislarim bile değişti ondan uzaktayım ama huzursuz hissediyorum kendimi hep
Yaa çok geçmiş olsun kardeşim ne diyim dünya boyle , yaşadıklarını küçümsediğimj düşünme ama emin ol her şey geçiyor her duygu geçiyor insan trawmatize olunca ve depresyondayken bu duygular hiç gecmiycek sanıyor ama geçiyor, geçmişi dusunmemeye çalış çok yürüyüş yap vücudun yorulsun böylelikle beynin kötü düşünce üretmeyi azaltır yorulduğun için de uyuyabilirsin, peki yakın zamanlarda hiç taciz etti mi ve antidepresan kullanıyor musun
Zor bir süreç. Yeşedığınız travma ne kadar büyüktü
0
9 Yorumla
Soran
9 ay
Şöyle diyeyim hayatımda oldugu her dakikayı bana zehir eden kadin dusmani bir abiyle büyüdüm. Küçükken taciz etti beni, sürekli onun asagılamalarıyla küfürleriyle onun evdeki şiddetiyle büyüdüm. Bağırıp çağırmalarıyla annemi dövmeleriyle. En son da bundan 4 ay önce gece erkek arkadaşımla konuştuğum için (19 yasindayin) beni dövdü. 2 ay boyunca telefonuma el koydu tek bir arkadaşımla bile görüştürmedi evden çıkamadım, 2 ay boyunca üstüme yürüdü hakaret etti korkuttu. Sürekli rüyalarımda simdi hissiz kaldım ben, bakislarim bile değişti ondan uzaktayım ama huzursuz hissediyorum kendimi hep..
Siz de şanssız bir çocukluk geçirmişsiniz. Gerçekten zor bir hayat. Çok şey söylenir de, kelimeler boğazıma diziliyor. Müsait bir zamanda bir saat kadar size bu durumla alakalı anlatacağım. Umarım bundan sonrası güzel olur
Rica ederim. İnsan insana lazım. Hepimizin zor günleri oldu, sizinki daha ağırdı elbette. Güven probleminiz vardır, en yakınından kötülük gören biri kolay kolay güvenemez
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Seni ne trawmatize etti
Abim olacak asagilik
Ne oldu dövdü mü ama bu kadar strese girdiğine göre başka bişey de olmuş olabilir ne olabilirki en fazla
O akıl hastası. Küçükken taciz etti beni, sürekli asagılamalarıyla küfürleriyle onun evdeki şiddetiyle büyüdüm. Bağırıp çağırmalarıyla annemi dövmeleriyle. En son da bundan 4 ay önce gece erkek arkadaşımla konuştuğum için (19 yasindayin) beni dövdü. 2 ay boyunca telefonuma el koydu tek bir arkadaşımla bile görüştürmedi 2 ay boyunca üstüme yürüdü hakaret etti korkuttu. Sürekli rüyalarımda simdi hissiz kaldım ben, bakislarim bile değişti ondan uzaktayım ama huzursuz hissediyorum kendimi hep
Yaa çok geçmiş olsun kardeşim ne diyim dünya boyle , yaşadıklarını küçümsediğimj düşünme ama emin ol her şey geçiyor her duygu geçiyor insan trawmatize olunca ve depresyondayken bu duygular hiç gecmiycek sanıyor ama geçiyor, geçmişi dusunmemeye çalış çok yürüyüş yap vücudun yorulsun böylelikle beynin kötü düşünce üretmeyi azaltır yorulduğun için de uyuyabilirsin, peki yakın zamanlarda hiç taciz etti mi ve antidepresan kullanıyor musun
Cok teşekkür ediyorum iyi ki varsınız sizin gibi insanlar
Sağol sen de iyi ki varsın
Zor bir süreç. Yeşedığınız travma ne kadar büyüktü
Şöyle diyeyim hayatımda oldugu her dakikayı bana zehir eden kadin dusmani bir abiyle büyüdüm. Küçükken taciz etti beni, sürekli onun asagılamalarıyla küfürleriyle onun evdeki şiddetiyle büyüdüm. Bağırıp çağırmalarıyla annemi dövmeleriyle. En son da bundan 4 ay önce gece erkek arkadaşımla konuştuğum için (19 yasindayin) beni dövdü. 2 ay boyunca telefonuma el koydu tek bir arkadaşımla bile görüştürmedi evden çıkamadım, 2 ay boyunca üstüme yürüdü hakaret etti korkuttu. Sürekli rüyalarımda simdi hissiz kaldım ben, bakislarim bile değişti ondan uzaktayım ama huzursuz hissediyorum kendimi hep..
Siz de şanssız bir çocukluk geçirmişsiniz. Gerçekten zor bir hayat. Çok şey söylenir de, kelimeler boğazıma diziliyor. Müsait bir zamanda bir saat kadar size bu durumla alakalı anlatacağım. Umarım bundan sonrası güzel olur
Cok teşekkür ediyorum iyi ki varsınız sizin gibi insanlar
Rica ederim. İnsan insana lazım. Hepimizin zor günleri oldu, sizinki daha ağırdı elbette. Güven probleminiz vardır, en yakınından kötülük gören biri kolay kolay güvenemez
Evet..
Konusmak için uygun musunuz acaba veya hâla konuşmak istiyor musunuz bu konu hakkında?
Tabi olabilir
Size yazmıştım zaten
Tekrar yazar mısınız
İzzet güllü izle
Kim. oluyor o