Yaşlılık zor bişey mi? Kaç yaşında ölmek istersiniz?

Görsel temsili dede modeli

Dedem 1935 doğumlu, bize getirdik. 1 çanta dolusu ilacı var, astımı vsr, kulaklarında işitme sorunu var, gözlerinde kuruluk var. İdrar tutamama sorunu var. Sesi kısılmış konuşmakta zorluk çekiyor. Dişleri takma diş, şu an dişsiz takılıyor. Zayıflamış bayağ, yürümekte güçlük çekiyor. Ya altına bez takmalo ya da gece saat başı wc ye gidiyor. İçtiği sıvı 15 dk da idrar olarak dökülüyor.
Anlayacağınız Allah kimseyi bu kadar hasta halde yaşatmasın.
Bu yüzden spor , sağlıklı beslenme olayını genç yaşta alışkanlık haline getirmelisiniz.
Ben şahsen eğer sağlığım kötüleşitse 70 ve sonrası için hastane olayını terk ederim, tabiki eşim yaşıyorsa yine direnirim, eşimden sonra ölmek isterim de aşırı kötüysem ölek gitsin.
73 hedefim, ya sizin?
Yaşlılık zor bişey mi? Kaç yaşında ölmek istersiniz?
Yaşlılık zor bişey mi? Kaç yaşında ölmek istersiniz?
Cevapla