Önceden çok içerdim bir süre biraktim şimdi ara sıra günde 2 3 tane içmekte zorlanıyorum
1 tane yakıyor yarısı çöpe gidiyor
1 tane yakıyor yarısı çöpe gidiyor
Bu hastalığa işaret eder. İlk kez içmeye çalışıyor olsaydın, akciğerlerin sigara dumanına alışkın olmadığından öksürük refleksi devreye girmesinden kaynaklı bir durum olurdu. Daha önceden çok içtiğin için bu tıkanıklığa (muhtemelen bronşite) yol açmış. Sigarayı nikotin bantlarıyla bırakmayı deneyebilirsin. Nikotin bantları yüksek nikotin salınımı yaptığı için yan etki olabilir. Nikotin bandı varken kesinlikle sigara içmemelisin. İçeceksen bile bandı çıkar ve yarım saat sonra iç. Aksi halde solunum depresyonuna girersin.
Cevap
5Cevap
İçme ya biz içiyoruzda ne oluyor yolda yürürken gtümizden çıkıyor nefes
Canın istekiyor artık güzel bir şey bu
Derdin ne içme iste5 ne güzel
Icmedigin dha iyi bagimli olduktan sonra napcan
Darısı başıma
Kasma bu kadar içme
Saģlıkli olmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?