Yüzüm orantılı değil! Sol yanağım sağ yanağıma göre biraz daha basık. Bu dengesizliği düzeltmek için ne yapabilirim?

Neden böyle oldu. Sol tarafıma yatmayı çok seven biriyim. Bir zaman Aralıksız sol tarafa yatınca sol yanağım diğerine göre içe girdi, basıldı. Bunu dengelemek için bir zaman boyunca sağ tarafa yattım. Ama düzelmiyor. Sol sağa göre basık ve şu an haliyle dengesiz. Karşıdan, fotoğraflardan bakınca Yüzüm çok Eğri duruyor. Bunu nasıl düzeltebilirim?
Yüzüm orantılı değil! Sol yanağım sağ yanağıma göre biraz daha basık. Bu dengesizliği düzeltmek için ne yapabilirim?
Cevapla