Hangi ayakkabıyı giysem ayaklarım tahriş oluyor?

niye böyle bilmiyorum özellikle topuk arkası çok vuruyor orginal alsam da aynı ortopedik alsam da aynı ayak numaram 36 tam kalıp giyiyorum bazen 35.5 neyden kaynaklı olabilir ki
Hangi ayakkabıyı giysem ayaklarım tahriş oluyor?
Cevapla