3 4 gün dur iyileştikten sonra geri hasta oldum 🥺🥺 ne yapayım bir çözüm var mı?

Her defasında daha kötü oluyor babama diyorum klimayi çok yüksek yapıyorsun diye babam şeker hastası ve vücudu çabuk hissetmiyor yani dışarda 50 51 derece iken ev 22 20 bazen 24 derece oluyor ve bu çok büyü bir fark ben evden çıkıp eve geldiğim de veya bizim ev ikiye bölünmüş iki klima var yatak odasında ve oturma odasında

Babam uyanık olduğumuzda oturma odasını açıyor ve orası buz gibi yani kışlık giyersin 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ işte bir o odadan bu odaya gittiğim de fark oluyor ve tekrar hastalık başa sarıyor 🥺🥺

3 4 gün dur iyileştikten sonra geri hasta oldum 🥺🥺 ne yapayım bir çözüm var mı?
Cevapla