LÜTFEN SADECE ERKEKLER VE KENDİNİ ERKEK HİSSEDEN KIZLAR CEVAPLASIN?

beyler sormaya çekiniyorum ama gizli kullanıcı sayesinde çirkinleşip sormam gerek. normalde her erkeğin mahrem (avret) bölgesinde ki kılları kesmesi gerek ve arpa boyundan uzun olmaması gerek çoğu insan böyle diyor ailem dahi fakat aileme sormaya çekiniyorum makatta ki yani argoca ''götte''ki kıllar da kesilmeli mi? bazı insanlar yapı olarak çok kıllı olabilir fakat benimkiler normal çıkıyor fakat o bölgedekilere 1-2 yıldır dokunmuyorum daha 16 yaşındayım sizce jiletle o bölgedeki kıllarıda kesmek mi zorundayım? kesmemeye devam edersem aldığım abdest tutarmı? (lütfen tük dökücü krem ağda vs önermeyin ailemden gizli bunların siparişini felan veremem ailemede utanıyorum asla anlatamam)
LÜTFEN SADECE ERKEKLER VE KENDİNİ ERKEK HİSSEDEN KIZLAR CEVAPLASIN?
Cevapla