Çok kabızlık yaşadım makat sorunları geldi başıma ama son zamanlar evden çıkıyorum makatımda bi şey yok mesela yürüyünce şişiyo?

Neden olur bu arkadaşlar basur sanırım da geçmez mi doktora gittim tabiki hap krem falan verdi ama makat çatkağı da var bende zaten onla uğraşıyordum basur sonradan çıktı ama görüntüsü falanda rahatsız hisswtiriyor hissiyatı falan da bilmiyorum doğal öneriler duydum çoban çantası patlıcan kürü gibi mmemethol sprey varmış onu da duydum bilmiyorum kısacası ya geçmeyen bi şey de olabilir geçmiyor diyende var geçiyor diyen de var bazılarının 1-2 sene sonra bile geçmiş ya moralimi bozuyor çatlakla basur bi arada olması kısacası belki yaşayan vardır diye yazdım
Çok kabızlık yaşadım makat sorunları geldi başıma ama son zamanlar evden çıkıyorum makatımda bi şey yok mesela yürüyünce şişiyo?
Cevapla