Ayağımın altında dikiş var dikişin olmadığı yerde uyuşukluk olması normal mi ileride yürümede sıkıntı yaşar mıyım?

merhaba ayağimin altını cam kesti derin bir kesik 6 dikiş var sorum şu 10 gün oldu baş parmağımın bazı kısmında ve baş parmağımın aşağısındaki bastığımız etli yerde uyuşukluk var hissetmiyorum benim dikişlerim onun dahada altında bu böyle ne kadar devam eder ve yürümede ileride zorluk çekermiyim aksama kalıyormu bilginize ihtiyacım var

anket
anket
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ayağımın altında dikiş var dikişin olmadığı yerde uyuşukluk olması normal mi ileride yürümede sıkıntı yaşar mıyım?
Cevapla