çok korku geliyor.
Acaba tetenoz oldum mu diye.
önemsemedim o zaman hemen alkol felan yaptım. ama yara kapandı gitti. ama 3 ay geçti. zaman zaman aklıma geliyor. bu hastalık kandada çıkmıyormuş sanırım. ne yapcam ya hep böyle korkuyla mı yaşıycam?
çok korku geliyor.
Acaba tetenoz oldum mu diye.
önemsemedim o zaman hemen alkol felan yaptım. ama yara kapandı gitti. ama 3 ay geçti. zaman zaman aklıma geliyor. bu hastalık kandada çıkmıyormuş sanırım. ne yapcam ya hep böyle korkuyla mı yaşıycam?
Korkuyla yaşamana gerek yok sağlık ocağına git sabahleyin kan tahlili ver çok merak ediyorsan kanında zaten çıkar o kadar canını sıkma ya bir şey yoktur olsa zaten 3 ay olmuş çıkardı
internette kan tahlilinde çıkmaz diyor
Ya tetanozdan korkuyorsan zaten tetanoz olsa 3 aya kadar çıkardı bir şeyler olacak olsa onu da diyorum korkma yani 🙂
Cevap
2Cevap
Sen Ufakken ailen aşılarını tam olarak yaptırdıysa zaten 10-15 yıl tetanoz olma olasılığın yoktur bir test yaptırmanda ve mümkünse tekrar aşı olmanda yarar var
Belirtileri oluyor sende var mı git şimdi yaptır bir şey olmaz
3 ayda çoktan enfeksiyon ilerlemisti rahat ol
elimdeki yara kapanmazdı dimi
birde parmağimin ucuna batmişti. 😓
parmağimda kasılmamı olurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?