Merhabalarrrr Arkadaşlar parmağima 3 ay önce makas ve iğne baatti?

çok korku geliyor.

Acaba tetenoz oldum mu diye.

önemsemedim o zaman hemen alkol felan yaptım. ama yara kapandı gitti. ama 3 ay geçti. zaman zaman aklıma geliyor. bu hastalık kandada çıkmıyormuş sanırım. ne yapcam ya hep böyle korkuyla mı yaşıycam?

Merhabalarrrr Arkadaşlar parmağima 3 ay önce makas ve iğne baatti?
Cevapla