Ya aslında hiç böyle biri değilim. Annem çok acikmisti kaşarda buzlu olunca baktım erimesini beklesem zaman geçecek kaşarin altına bıçağı soktum oda yerinden çıkıp firlayinca elime geldi öyle kesildi
Ya şimdi şöyle ki ben tost yapacaktım evde de kaşar kalmamış buzlukta vardı bende baktım zaman geçiyor buzun erimesini beklesem sıkıntı olacak bıçakla ayirayim dedim bıçağı altına sokunca çıkıp elime denk geldi. Diğeri nasıl oldu inan bende bilmiyorum
Öyle olmuyor işte tutturuyorlar sen yapacan. Kendileri çalışıyor ya bende yemekle temizlikle yukumluyum. Annemde boyun ve bel fıtığı var ondan iş yapamıyor yapsa bile hemen ağrısı oluyor. Tüm işler bende kısacası
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Geçmiş olsun umarım geçer :/
La bide mastürbasyon parmakları işin zor kanka 😂😂
Ben daha derin kestim valla artık kesmeye korkuyorum
Geçmiş olsun ne kadar maharetlisiniz 🤣
Ya aslında hiç böyle biri değilim. Annem çok acikmisti kaşarda buzlu olunca baktım erimesini beklesem zaman geçecek kaşarin altına bıçağı soktum oda yerinden çıkıp firlayinca elime geldi öyle kesildi
Teşekkür ederim bu arada ❤️
İçim bi cız etti geçmiş olsun
Teşekkür ederim 😘❤️
Geçmiş olsun kardeşim
olmayan tırnak kaşarın içinde değildir inşallah
Ayak parmaklarimi onlar
iyi ki yemek yapmadin yoksa elin giderdi
elini değil, kaşarı kesecektin...
Çok sakarsın evde kalırsın geçmiş olsun
Nasıl becerdin ikisini birden kesmeyi 😂
Ya şimdi şöyle ki ben tost yapacaktım evde de kaşar kalmamış buzlukta vardı bende baktım zaman geçiyor buzun erimesini beklesem sıkıntı olacak bıçakla ayirayim dedim bıçağı altına sokunca çıkıp elime denk geldi. Diğeri nasıl oldu inan bende bilmiyorum
Neyse sağlam olan üç tane var onlara dikkat et bari 😂
Etmeye çalışırım sağol ☺️❤️
Geçmiş olsun ❤️
Minyonmusun sen 😅
Yoo 1.70 boyum var niye ki
Parmaklarin minik de ondan şey ettim 🤦1.70 mi 😱 maşallah
Aynen boyum o. Teşekkür ederim 💛
Rica ederim
Bıçakla oynama
Yemeği nasıl yapayım peki
Yapma bence🤣annene söyle
Hıııı oda hemen yapiyodu 😒😒 kızı işten geliyor kendi binadaki komşularla dedikodu yapıyor kendi kızının yemeğini ben dusunuyom
O kız senin de kardeşin oluyor ve yaşı 18 den büyük değil mi
Ablam oluyor o benim. 22 yaşında
Ben 21 yasindayim
Kendi yapar
Öyle olmuyor işte tutturuyorlar sen yapacan. Kendileri çalışıyor ya bende yemekle temizlikle yukumluyum. Annemde boyun ve bel fıtığı var ondan iş yapamıyor yapsa bile hemen ağrısı oluyor. Tüm işler bende kısacası
Kolay gelsin vall ne diyeyim
Sağol kolaysa başına gelsin 😉❤️
Gelmesin🤣ben zaten çalışıyorum, yemek yapıyorum evimi temizliyorum daha ne gelecek
Geçmiş olsun, sen bir daha mutfağa girme
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim canım
Ne demek canim😂kıyamam ben saba
O narinelleri kesen bıçaga lanet olsun 😂🥰😂
Bende ona sovecektim ağzımdan aldin
Aynen suçlu bıçak 😂😂😂
Aferim kızım 😄
😂😂😂 teşekkür ederim abicim
Derin mi. bari kesikler
Ayyy uzuldumm :(
Sorma biraz sızlıyor ama akılsız başın cezasını ayaklar cekermis bende çekiyorum
Deme oyle...
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Nasil başardın 🙃
🤣🤣🤣bir tost faciası maalesef
😂 geçmiş olsun
Sıkıntı parmaklar.
Aynen
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun
Go kanka
Geçmiş olsun kankam
kurban mı kestin
😂😂😂yok bir tost faciası maalesef
30 bin kişi kesmiş kendini
Kilo 80 mi