Epilepsi hastası olanlar var mı arkadaşlar, bana bugün teşhis kondu kendimi çok kötü hissediyorum?

Epilepsi hastası olduğumu öğrendim bugün ilaca başladım, araştırırken buraya denk geldim bende yazmak istedim arkadaşlar kendimi çok kötü hissediyorum 3-4 aydır bi kaç kere kriz geçirdim bugün tam tanı kondu ve ilaca başladım benim gibi olan var mı? Nasıl bir süreç bekliyor beni bilgilendirir misiniz lütfen? Hayatımda neler değişicek?

Epilepsi hastası olanlar var mı arkadaşlar, bana bugün teşhis kondu kendimi çok kötü hissediyorum?
Cevapla