Arkadaşlar bu 1 sene olucak geçmiyor bu ne olabilir beyaz tenliyim kötü duruyor ağrı falan şişlikte yok kan değerleiede normal. ?

Arkadaşlar bu 1 sene olucak geçmiyor bu ne olabilir beyaz tenliyim kötü duruyor ağrı falan şişlikte yok kan değerleiede normal. ?
Arkadaşlar bu 1 sene olucak geçmiyor bu ne olabilir beyaz tenliyim kötü duruyor ağrı falan şişlikte yok kan değerleiede normal. ?
Cevapla