Arkadaşlar ben hiç iyi değilim, stres vücudumun her yerini kaplamış ve ağrı yapmış durumda?

Çok şey yaşadım hem ailevi hemde kendimle ilgili, bu sorunları asla aşamıyorum, serotonin az bende. Bundan dolayı sürekli depresyondayım.
Vücudumda bilinmeyen yaralar çıkıyor. Baş ağrısı, mide bulantısı ve mide ağrısı oluyo.
Geceleri hiç uyuyamıyorum, uyuduğum zaman çok geç uyanıyorum. Bir türlü sosyalleşemiyorum. Evden bile çıkamaz duruma geldim.
Psikiyatrim var ilaç da kullanıyorum. Ama hiçbir etkisini göremiyorum.
İntihar düşüncesiyle ilaç içtim hastaneye kaldırıldım, bileklerimi kestim.
Sürekli kriz geçiriyorum.
Panik bozukluk, depresyon, anksiyete ve OKB bozukluğu var bende
Asla iyi olamıyorum. Sürekli ağlamaktan çok yoruldum. Yorgunum, üzgünüm...
Çıkmazdayım hep, köşeye sıkışmış gibi hissediyorum çünkü çok şey yaşadım.
Arkadaşlar ben hiç iyi değilim, stres vücudumun her yerini kaplamış ve ağrı yapmış durumda?
Cevapla