Çok şey yaşadım hem ailevi hemde kendimle ilgili, bu sorunları asla aşamıyorum, serotonin az bende. Bundan dolayı sürekli depresyondayım.
Vücudumda bilinmeyen yaralar çıkıyor. Baş ağrısı, mide bulantısı ve mide ağrısı oluyo.
Geceleri hiç uyuyamıyorum, uyuduğum zaman çok geç uyanıyorum. Bir türlü sosyalleşemiyorum. Evden bile çıkamaz duruma geldim.
Psikiyatrim var ilaç da kullanıyorum. Ama hiçbir etkisini göremiyorum.
İntihar düşüncesiyle ilaç içtim hastaneye kaldırıldım, bileklerimi kestim.
Sürekli kriz geçiriyorum.
Panik bozukluk, depresyon, anksiyete ve OKB bozukluğu var bende
Asla iyi olamıyorum. Sürekli ağlamaktan çok yoruldum. Yorgunum, üzgünüm...
Çıkmazdayım hep, köşeye sıkışmış gibi hissediyorum çünkü çok şey yaşadım.
Vücudumda bilinmeyen yaralar çıkıyor. Baş ağrısı, mide bulantısı ve mide ağrısı oluyo.
Geceleri hiç uyuyamıyorum, uyuduğum zaman çok geç uyanıyorum. Bir türlü sosyalleşemiyorum. Evden bile çıkamaz duruma geldim.
Psikiyatrim var ilaç da kullanıyorum. Ama hiçbir etkisini göremiyorum.
İntihar düşüncesiyle ilaç içtim hastaneye kaldırıldım, bileklerimi kestim.
Sürekli kriz geçiriyorum.
Panik bozukluk, depresyon, anksiyete ve OKB bozukluğu var bende
Asla iyi olamıyorum. Sürekli ağlamaktan çok yoruldum. Yorgunum, üzgünüm...
Çıkmazdayım hep, köşeye sıkışmış gibi hissediyorum çünkü çok şey yaşadım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Allah sifa versin bu durumun ne kötü nolacak simdi
Amin...
Ne olacağını inan ki hiç bilmiyorum.
Tek bildiğim şey herşeyden ümidimi kestim. Boş yaşıyorum gibi hissediyorum. Ne geleceğim var nede şu an bişeyim var
Bu bir insanin basina gelebilecek en korkunç seydir herkes bu hale dusmekten korkuyorum
Korkma sakın!
Bir kere içine düşersen asla kurtulamazsın.
Ben çok yorgunum, bitkinim. Bazen gözlerimi kapatıp günlerce yatmak istiyorum ama maalesef olmuyo.
Kabuslar hep peşimde
Allah yardımcımız olsun
Bu hale zamanla mi geldin
Evet zamanla
Doğru düzgün hayatı bile yaşayamıyorum
İsin var mi
Anlamadım
İşim yok
18 yaşındayım
Dahada genç mişsin heme sevgili yap hayata tutun
Sevgili yapmak istemiyorum, erkeklere ilgiliyim.
Haydaaaa tövbe estağfurullah 😂😂
Ne oldu neden öyle söyledin 🥺
Olm deli misin sen ne erkege ilgisi?
Gay misin sen
Elimde olan bişey değil maalesef
Doğduğumdan beri böyle hissediyorum. Ve asla harama yaklaşmamaya çalışıyorum
Çok ilginc bir şey ya
Eşcinselim ben evet.
Sorun olucaksa gidebilirsin.
Kimsenin eleştirisini kaldıracak durumda değilim
Eleştirmiyorum şaşırıyorum
Anladım
Neyse konuşmasak daha iyi sanki
Kendine iyi bak
Saol canim.
🙏🥺🙏
Ne yaşadın bu denli çok üzüldüm
Valla çok şey yaşadım ama bende kalsın.
Çok teşekkür ederim bu arada 🥹
Kalkkk ayağa ne kendini inkara düşüyorsun erkeklere ilgin varmış bu doğuştan olan bişey sen bir bireysin toparlan iş bul çalış sonra bak yoluna
🙏🥺🙏
Dışarıdan göründüğü kadar kolay değil maalesef.
İş bulup çalıştığım zaman kriz geçiriyorum ve işime odaklanıyorum. Bu yüzden birçok işten ayrılmak zorunda kaldım
Odaklanamıyorum
Kolay depil ama psikolojik destek alıp odaklanman gerekiyor
Psikolojik destek alıyorum zaten. Ama hiçbir etkisini göremiyorum.
Psikolojik destek olarak 1 yılımı doldurdum. İyileşme yok tam tersi gün geçtikçe daha da kötü olup çöküyorum
Doktorunu değiştir
Anladım
Teşekkürler yorumunuz için 🙏🙏
👍🏽