Tüm vücut lazere gidip sevgilinin olmaması çok kötü değil mi?

O kadar acıyı çekiyorum vücudumda tek bir tane tüy bile kalmadı ama sevgilim yok. Kendimi bugün lazer randevusundan çıkarken çok kötü hissettim ahhajsosjshs napicam
Tüm vücut lazere gidip sevgilinin olmaması çok kötü değil mi?
Cevapla