Güzellik & Bakım Herkes lazerliyken benim tüylü olmam kötü mü? ЮгеЯВ Takip Et Yoda Yaş: 109 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Farkım olsun bence iyi böyle ○,● Güncellemeler+1 yıl Herkes neden ormandan inmişim sanmış xd Herkes lazerliyken benim tüylü olmam kötü mü? Cevapla Tüy Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı. Yani ben tüy sevmiyorum insan bence bakımlı olmalıdır. ama sizin kararınız tabi kimse karışamaz 0 0 Yorumla
KaRTaL_27 Takip Et Master Yaş: 42 , eic 66% +1 yıl İyyyy hiç sevmim lazerli koyun kuyrugu gibi mi desem soyulmuş hıyarmı desem kaynamış yumurta mı desem yok agam yok orjinal iyi soyulmamış kivi gibi olacak tüy iyi yav 5 1 Yorumla ЮгеЯВ +1 yıl 😆 Yorumla
Mascren Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 96% +1 yıl Çok değişik ve özgün bir soru olmuş özgüven için de tebrik ediyorum. elbette en güzel olan doğallıktır, dozunda olduğu müddetçe😁 1 0 Yorumla
Mericeyn10 Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Tüylü kötü de sonuçta görmedik belki de sana öyle geliyor 😅😉 0 6 Yorumla ЮгеЯВ +1 yıl Normal tüy :)) Yorumla Mericeyn10 +1 yıl Ormandan inmiş gibi değilsen sorun yok bence 😅 Yorumla ЮгеЯВ +1 yıl Xd Yorumla Mericeyn10 +1 yıl 😅 konuşalım mı Yorumla ЮгеЯВ +1 yıl I ı konuşmayalım :)) Yorumla Mericeyn10 +1 yıl Pekâlâ Yorumla
Geiltoy Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Erkek arkadasin, kocan, sevgilin vs yoksa koy vergitsin ;)bende kizsizlari tercih ediyorum, her cm hos oluyor 0 0 Yorumla
juuachi Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 87% +1 yıl Görmedim tabii ama kimsenin olup olmaması çok da umurumda değil. Önemsizler benim için. 0 0 Yorumla
Ekmek_Kırıntısı Takip Et Master Yaş: 32 , eic 75% +1 yıl En iyisi tüylü kız 🤣 doğada bütün dişiler tüylü zaten 🤣 0 0 Yorumla
Violinay Takip Et Xper 4 Yaş: 102 +1 yıl Bu devirde erkekler bile tüylerini alıyor parası olan lazere gidiyor. Bir kadınsın azcık kendine saygın olsun bakımsız gezme. 0 0 Yorumla
cerberus147 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Aynen knk kalsın kime ne sen öyle seviyorsan öyle olsun herkes tüylerini alacak diye bir şey yok 0 0 Yorumla
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 4,9b cevap paylaştı. Eee ne yapalım yani 0 28 Yorumla ЮгеЯВ +1 yıl Halay çek Yorumla ahhbukizlar +1 yıl Başında sen oynayacaksan çekerim Yorumla ЮгеЯВ +1 yıl Evet kalk Yorumla ahhbukizlar +1 yıl Kalkmıştım zaten.. tut ucundan parmağımınnn da oynat bakalım Yorumla ЮгеЯВ +1 yıl Uyudum Yorumla ahhbukizlar +1 yıl Uyandırmaya kıyamadım Yorumla ЮгеЯВ +1 yıl Düşerim Yorumla ahhbukizlar +1 yıl İlla bişeyleri tutacan yani Yorumla ЮгеЯВ +1 yıl Hı hı Yorumla ahhbukizlar +1 yıl Akşam hazırlan Yorumla ЮгеЯВ +1 yıl Hazır bekliyorum Yorumla ahhbukizlar +1 yıl Hatırlat Yorumla ЮгеЯВ +1 yıl Oldu Yorumla ahhbukizlar +1 yıl 00.00 dan sonra olmadı Yorumla ЮгеЯВ +1 yıl Uyurum Yorumla ahhbukizlar +1 yıl Alarm kur Yorumla ЮгеЯВ +1 yıl I ı olmaz Yorumla ahhbukizlar +1 yıl 😏 olur olur Yorumla ЮгеЯВ +1 yıl 🙃 Yorumla ahhbukizlar +1 yıl Suyu ısıt haber ver Yorumla ЮгеЯВ +1 yıl Çimcen mi Yorumla ahhbukizlar +1 yıl Kese attırcam Yorumla ЮгеЯВ +1 yıl Olur olur Yorumla ahhbukizlar +1 yıl Kop gel Yorumla ЮгеЯВ +1 yıl Uyudum :S Yorumla ahhbukizlar +1 yıl Yine mi Yorumla ЮгеЯВ +1 yıl Hıhı her gün uyuyorum ben Yorumla ahhbukizlar +1 yıl İyi Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 2,7b cevap paylaştı. standart olarak alıyorsan problem yok 0 0 Yorumla
SADECEYASINN Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 95% +1 yıl Sende tüylü oluver. Farkın olsun djdnd 0 0 Yorumla
Peynirciyim Takip Et Yoda Yaş: 102 , eic 99% +1 yıl Artık kıllısını aramama gerek yok puagahah 0 0 Yorumla
Yodanınsoltaşağıv12 Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Salona s*çıyorum çünkü farklıyım... 0 0 Yorumla
sannoro Takip Et Guru Yaş: 50 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 842 cevap paylaştı. Tüylü daha güzel 0 0 Yorumla
ahmetcann16 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 2b cevap paylaştı. Kuğu gibi 0 0 Yorumla
vurcu123 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl ne kadar tüylü? 0 5 Yorumla vurcu123 +1 yıl bana takip isteği attın ama 2 xper olduğum için özele yazamıyorum 😚 sen yaz Yorumla vurcu123 +1 yıl çok sabırsız olduğumu söylemiş miydim? Yorumla ЮгеЯВ +1 yıl Yazmak için atmadım Yorumla vurcu123 +1 yıl biliyorum. yazarsın veya yazmazsın sen bilirsin artık ama yaz 😙 Yorumla vurcu123 +1 yıl benim için önemli Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
Yani ben tüy sevmiyorum insan bence bakımlı olmalıdır. ama sizin kararınız tabi kimse karışamaz
İyyyy hiç sevmim lazerli koyun kuyrugu gibi mi desem soyulmuş hıyarmı desem kaynamış yumurta mı desem yok agam yok orjinal iyi soyulmamış kivi gibi olacak tüy iyi yav
😆
Çok değişik ve özgün bir soru olmuş özgüven için de tebrik ediyorum. elbette en güzel olan doğallıktır, dozunda olduğu müddetçe😁
Tüylü kötü de sonuçta görmedik belki de sana öyle geliyor 😅😉
Normal tüy :))
Ormandan inmiş gibi değilsen sorun yok bence 😅
Xd
😅 konuşalım mı
I ı konuşmayalım :))
Pekâlâ
Erkek arkadasin, kocan, sevgilin vs yoksa koy vergitsin ;)
bende kizsizlari tercih ediyorum, her cm hos oluyor
Görmedim tabii ama kimsenin olup olmaması çok da umurumda değil. Önemsizler benim için.
En iyisi tüylü kız 🤣 doğada bütün dişiler tüylü zaten 🤣
Bu devirde erkekler bile tüylerini alıyor parası olan lazere gidiyor. Bir kadınsın azcık kendine saygın olsun bakımsız gezme.
Aynen knk kalsın kime ne sen öyle seviyorsan öyle olsun herkes tüylerini alacak diye bir şey yok
Eee ne yapalım yani
Halay çek
Başında sen oynayacaksan çekerim
Evet kalk
Kalkmıştım zaten.. tut ucundan parmağımınnn da oynat bakalım
Uyudum
Uyandırmaya kıyamadım
Düşerim
İlla bişeyleri tutacan yani
Hı hı
Akşam hazırlan
Hazır bekliyorum
Hatırlat
Oldu
00.00 dan sonra olmadı
Uyurum
Alarm kur
I ı olmaz
😏 olur olur
🙃
Suyu ısıt haber ver
Çimcen mi
Kese attırcam
Olur olur
Kop gel
Uyudum :S
Yine mi
Hıhı her gün uyuyorum ben
İyi
Değil aşırı olmadığı sürece
standart olarak alıyorsan problem yok
Sende tüylü oluver. Farkın olsun djdnd
Artık kıllısını aramama gerek yok puagahah
Doğallık en güzelidir
🙂🙂👍 her istediği gibi yapsın
Sen de kıy paraya yaptir
Salona s*çıyorum çünkü farklıyım...
Neresi olduğuna da bağlı değil mi sence?
Tüylü daha güzel
Sende lazerli ol
Kılın nerde olduğuna bagli
Yhıooo
Kötü
İyi sayılmaz
Olsun boş ver
Kuğu gibi
Kötü
Öğğğğğ
ne kadar tüylü?
bana takip isteği attın ama 2 xper olduğum için özele yazamıyorum 😚 sen yaz
çok sabırsız olduğumu söylemiş miydim?
Yazmak için atmadım
biliyorum. yazarsın veya yazmazsın sen bilirsin artık ama yaz 😙
benim için önemli
Dogall