Annem köfte yapardı suyunu kızlara etini oglusuna
Oglusuna en güzel yemekleri verirdi kızlarına oglusunun atıklarını
Baba desen varlık içinde yokluk yaşattı ayyaş arkadaşları ile gezdi dolaştı yedi sıçtı günlerce eve gelmedi eve gelip annemi hamile bırakıp evi otel gibi kullanıp defolup giderdi ayyaş arkadaşlarıyla beraber üni kızlarını kovalardi
Ama yigenlerine babalık ederdi bana kalem bile almazdı
Adamın parası vardı bize sefellik yaşattı sizde şahit olun ahirette davacıyım
Otuz dört yaşında travmalarim gün yüzüne çıkıyor sanırım inanmasam Allah'a çoktan yok ederdim kendimi
Anneme gelecek olursam oğlu ders çalışmıyor diye kocasına duyduğu öfkeyi benden cikartirdi sobanın içinde şişi çıkarır beni durup dururken döverdi
Kim baktı kanser olunca ben baktım vazgeçtim birçok hayalimden yurt dışı firsatinda bir yilim uzadı ağır ağır depresyon ilaçları kullandm iyilesmedim
Sizi rahatsız ettim ama artık dayanamıyorum
Şu an ise bitik bir haldeyim
Instagram da herkes babasıyla iyi ilişkisini paylaşıyor annesiyle keza öyle hepsini kapattım çünkü bunlar beni daha derin depresyina itiyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Dur daha her şey bitmiş değil gadası
34 yaşında kocaman bir bireysin, şu saatten sonra anne baba sevgisine ihtiyacın yok. Evet zor şeyler ama kendi ayaklarının üzerinde durmalısın. 🙂
Yaş olarak çok doğru ama travmalara baş etmek kolay değil. Kendime söz verdim onların cenazesine katilmayacam
Arkalarında hayır dua bile etmeyecem
Hiçbir şey yapmasan bile "son görev" farklı bir şey, o görevi yapmalısın sonuç olarak senin şu an yaşamana sebep olan kişilere sırf yaşadığın için minnet borcun olmalı ve zamanı geldiğinde o borcu ödemelisin. Ataerkil düzende yetişmiş insanlar soyu devam ettiriyor diye erkek çocuğa düşkün olurlar çünkü öyle görmüşler, ileride bana da bakar diye düşünüyorlar kız çocuğu evlenip gider bizi bırakır diyorlar hani hak ver demiyorum ama "anla" sadece.
Hayır çomak girsin bu düzene. Son görevim falanda değil oğlu yapsın. Hoş o çok emek verdikleri oğulları da ne mal olduğu ortada.
kanser oldu ben baktım oglusunun umrunda olmadı baba musvetteside kaç defa ameliyat geçirdi üç gece uyumayip dua ettim noldu. Geriye ata ata patlak verdi şuanda varya öfke patlaması yaşıyorum ve cenazelerinde bile katilmayacam oglusunun düğününe bile katilmayacam
Sen erkeksin değer gormussundur ailenin biricigisin ama ben kız olarak doğdum ve lanetli olarak goruldum benim kız olduğumu ogrenen o baba musvettesi kucağına almadı bir kere varlıkta yokluk yasatti birde millete arkadaşlarına sanki beni pazarliyormus gibi bak kızım ne kadar güzel diyor böyle adamın sağ olması ne ölü olması ne aynı böceğin faydası var bunların yok
Benden büyük ablam var, küçükken bakkala markete hep beni gönderirlerdi. Öyle vaauvv bir çocukluğum olmadı ama babamı kaybedeli 19 sene oluyor, keşke yaşasaydı da beni sevmiyor olsaydı razıydım. Sizin babanız kucağına almamış ama guzelliğinizle gururlanıyormuş, iyi tarafından bakın. Dediğim gibi ataerkil düzende erkek çocuk farklı bakılır, ben seküler yetiştim öyle ataerkillik yoktu. Çok dolmuşsunuz.
Herkesin buna benzer bazı sorunları var instgrama aldanma