Parmak arası terlik giydikten sonra parmak aramda oluşan nedir (detay) ?

Bu şekilde bir şey oldu, aynısı diğer ayağımda da oldu, sadece baş parmak ve yanındaki parmak arasında oluştu yani o terliği tutan lastik kısmına değen yerler. Ne yapmam gerekiyor. Nazikçe cevap verirseniz çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler
Parmak arası terlik giydikten sonra parmak aramda oluşan nedir (detay) ?
Parmak arası terlik giydikten sonra parmak aramda oluşan nedir (detay) ?
Cevapla