Parmağımda ki dikiş izleri ve ortasında ki yarıklık nasıl geçer?

Parmağımda ki dikişi 1 hafta geç aldırdım bugün tam 20gunu geçtiği için etim dikişlerle kaynadı ve bu benim için çok zor oldu aldırmak parmağım kas katı bi sert tabaka oluşturduğu için derimi bian düşünemedeen o anlık sinirle soydum sonra arası çukur oluştu pişman oldum kabuğu söktügüme ben o aradaki boşluğu nasıl doldurabilirim acaba kaynama da olmucak gibi sanki? Orayı zaman geçince yaktirmammi lazım kestirmemmi veya kremlerle dokuyu yeniletmem mi?
Kafam çok karışık bana bi yardımcı olablrmsnz?
Bian nasil böyle hareket ettim psikolojim bozuldu iyice... deriyi sökmeden yumuşatmı lazimdi kendi mi sökülmesi gerekiyordu ki? Bilmiyorum canım çok sıkkın Şu an da hiç iyi değilim😔😔
Parmağımda ki dikiş izleri ve ortasında ki yarıklık nasıl geçer?
Cevapla