Parmağımda ki dikişi 1 hafta geç aldırdım bugün tam 20gunu geçtiği için etim dikişlerle kaynadı ve bu benim için çok zor oldu aldırmak parmağım kas katı bi sert tabaka oluşturduğu için derimi bian düşünemedeen o anlık sinirle soydum sonra arası çukur oluştu pişman oldum kabuğu söktügüme ben o aradaki boşluğu nasıl doldurabilirim acaba kaynama da olmucak gibi sanki? Orayı zaman geçince yaktirmammi lazım kestirmemmi veya kremlerle dokuyu yeniletmem mi?
Kafam çok karışık bana bi yardımcı olablrmsnz?
Bian nasil böyle hareket ettim psikolojim bozuldu iyice... deriyi sökmeden yumuşatmı lazimdi kendi mi sökülmesi gerekiyordu ki? Bilmiyorum canım çok sıkkın Şu an da hiç iyi değilim😔😔
Kafam çok karışık bana bi yardımcı olablrmsnz?
Bian nasil böyle hareket ettim psikolojim bozuldu iyice... deriyi sökmeden yumuşatmı lazimdi kendi mi sökülmesi gerekiyordu ki? Bilmiyorum canım çok sıkkın Şu an da hiç iyi değilim😔😔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar