Ayakta kalp krizi geçirilir mi bilen biri yardımcı olsun lütfen çok acil troponin 23.6 ?

Günlerdir kalp çarpıntısı göğüs ağrısı nefes darlığı şikayetim var ayakta çok zor duruyorum çabuk yoruluyorum ne yapsam yoruluyorum. Acile gittik ambulansla alıp götürdüler zaten kalbimde rahatsızlığım var benim pulmoner hipertansiyon diyorlar bide doğuştan delik vardı bu tansiyon sonradan çıktı acilde 2 saat arayla troponin baktılar son sonucu almadan eve geçtik saat çok geçti çocuklarım da var birine emanet etmiştik artık bişey olursa gideriz dedik ertesi gün de kardiyak emarım vardı gittim emara kalbimde stent varmış çocukken anjiyo olmuştum bilmiyordum stent olduğunu emar olmadı emara uygun değilsiniz doktorunuza gidin başka bir şey istesin dedi doktorum yok yerine başka biri baktı beni çok bekletti sonra kan sonucuma bir baktım troponin dün acilde 23.6 çıkmış buda dedim doktora hala bekle hastalar bitsin falan ayakta da zor duruyordum hala kötüyüm hiç geçmiyor evime geldim biraz dinleniyim diye yarın yine gitcem çok korkuyorum lütfen bu seviye yüksek mi?

Ayakta kalp krizi geçirilir mi bilen biri yardımcı olsun lütfen çok acil troponin 23.6 ?
Cevapla