Kalp krizi mi geçireceğim lütfen yardım edin çok korkuyorum ne yapmalıyım?

Son 4-5 gündür kalbimde çarpıntı var baya küt küt atıyor hissediyorum özellikle gece yatarken daha çok hissediyorum sanki böyle kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyor bu yüzden zar zor uyuyorum çünkü çok rahatsız ediyor ayrıca ara ara kalbime sancıda giriyor. Ben zaten takıntılı biriyim kafama taktığım için kalbim daha da hızlanıyor. Bu aralar stresli bir dönemdeyim zaten yaşadığım stres kalbimi hasta etmiş olabilir diye korkuyorum. Bayram falan derken doktorada gidemedim yarın gideceğim. Fakat sizce kötü bir şey çıkar mı? Kalp krizi falan geçirir miyim?
Kalp krizi mi geçireceğim lütfen yardım edin çok korkuyorum ne yapmalıyım?
Cevapla