Yurtt kalıyorum sabahtan beri kalbim sıkışıyo sanki ve çok hızlı atıyo gibi?

Son 1 saatte iyice arttı aşağı indim tansiyonumu ölçtüler 91 çıktı nabzım çok aşırı yüksek değil galiba ama bilmiyorum psikolojik mi halbuki hiç stres filan da yapmadım ara ara olurdu ama bayadır olmuyodu ve hiç bu kadar uzun sürmemişti sanki. Korkuyorum da ama acile gitmek de istemiyorum bu saatte ve nabzımda normal gibi sizce ne yapmalıyım 91 nabız normal mi

Yurtt kalıyorum sabahtan beri kalbim sıkışıyo sanki ve çok hızlı atıyo gibi?
Cevapla