İnsan dertliyken neden daha çok sigara içer?

Ben üzgün olduğum zamanlarda içimde sürekli kendime zarar verme duygusu oluşur sigaranın zararlarını bildiğim için belkide daha çok içesim geliyor içimdeki acıyı boğazımın acısıyla bastırmak istiyorumdur belkide

İnsan dertliyken neden daha çok sigara içer?
Cevapla