
Sorunca da bu gün bunlar var dendi

Sorunca da bu gün bunlar var dendi
Üzülmemek elde değil. Suriyeli olsan boyle olmazdı
Gerçekten bence de
Geçmiş olsun bu arada umarım basit bir sorundur
Teşekkürler. Yüksek ateş var ve havale
:( cok üzgünüm biran önce iyileşsin inşallah
İnşallah. 😔Hastalık zaten yoruyor birde hastane yoruyor
:/ biliyorum ben de cok yasadim
Bir gün daha sabredip cikicaz inşallah
Şehir hastanesi mi
Sözde eğitim araştırma ama normal devlet hastanesi
:/ anladım
🙂↕️
😔
Haberdar et ya merak ettim
Çok teşekkür ederiz
Nasil oldu çocuk
Çok şükür ateşi yok ama serumlar hala var ve hareket etmek istiyor sakinleştirmek zor uğraşıp duruyorum
Umarım bugün daha iyi bir güne uyanırsınız
Çok teşekkür ederim çok şükür daha iyi ve artık eve geçiş yaptık
Oh cok şükür
Çok teşekkür ederim sorduğunuz için ve iyi dilekleriniz için
🤗🤗🤗
Eig icin teşekkür ederimmmm
Rica ederim düşünceniz için ben teşekkür ederim ☺️
🥰🤗🤗🤗daha iyi dimi minik
Evet ☺️o iyi ama ben biraz her hareketinde iyi mi paniği ile yaşıyorum o da geçer
Olsun zamanla sen de iyi olursun. Yeter ki o sağlıklı olsun
Öyle tabiki ☺️ iyi olsun gerisi yoluna girer
Baska bir soruda karşılaşırsak yaz bari 😅🤣
☺️☺️
Yiyecek ne var tabakta
Hiç bir şey maalesef
Hangi hastane bu
Devlet hastanesi
Özelde böyle olması imkansız zatende benim annem 1 hafta hastanede yattı oda devlet hastanesiydi kahvaltı da her şey vardı zeytin yumurta reçel tereyağı ve bir gün sigara böregi veriyolardı bir günde su böregi kahvaltı da
Bende devlet hastanesinde en son bu kadar kötü olduğunu görmedim şaşırıp dağıtan kişiye bu mudur kahvaltı dedim bu gün bunlar var diyip gitti
Hangi şehirde abla bu hastane
Bu arada çok geçmiş olsun kuzuma umarım kötü bir şey yoktur 🙏🏼❤
Geçmeyen bir ateş ve sanırım ateşe bağlı havale var çok teşekkür ederiz
Rabbim tez vakitte şifasını versin inşAllah 🤲🏻🌹
Amin 🌸nerede hasta olan varsa
Amin inşaAllah 🤲🏻🌹
Teşekkür ederim ablacım🌹🌸
Cevap
18Cevap
hastane yemekleri öyledir.
Uzun zamandır böyle ki.. Eskiden gene bir kqc parça bir şey olurdu.. Baya süredir böyle geliyor kahvaltı.. Tabii kahvaltı dersen
Ben demekki baya süredir gelmedim
Allahta uzun uzun süreler düşürmesin zaten :)
Amin hiç kimseyi inşallah
Her çocukta zeytin yemez 😏 geçmiş olsun. Allah'ım şifa versin inşallah 🙏🏻
Amin Allah razı olsun yemem dedi bıraktı zaten
Çok geçmiş olsun. Evet kötü görünüyor kahvaltı. Hastalık ne?
yüksek ateş. Teşekkür ederim
İki tane Haşlanmış yumurta tuzsuz peynir ve siyah çay ve salatalık nerede aq
1tane bile yeter ama bu gün bunlar varmış
hastane yemekleri lezzetli olmayabilir ama temizlerdir (temiz olmama ihtimali %0.1 falan o da hastane çok kötüdür sebebi odur)
özellikle etleri tertemizdir
çocuk dahil bütün hastalar rahatlıkla tüketebilir ama dediğim gibi lezzeti tartışılır ahahahah
(tıp öğrencisiyim biz de o yemekleri tüketiyoruz sıkıntı yok)
benım yattıgımda gecen sene falan boyle dgıldı meyvesınden yumurtaya kadar pogacaya kadar hersey vardı detaylıcaydı hatta
Hiç besleyici değil bune böyle resmen yemek veriyoruz ayağına sıfır maliyetle sıyırıyorlar
Bu nedir ya iyi laf soktun ama oda azının payını vermiş
col sey söylenir de neyse
Refakatçiliktan nezarete gidemem diye susuyorum
evet geçmiş olsun
Teşekkürler
Yetmez tabi hanımefendi en azından doyurucu birşeyler koysalar 2 tane poğaça koysalar yeterdi bu arada çok geçmiş olsun umarım her şey yolundadır hanımefendi
2pogaca mi 🤦🏻♀️ Allah'ım bana sabır versin beyefendi iki poğaça size versinler çünkü biz bir pogacadan bir ısırık zor aldık yiyemedik. Yağsız tuzsuz olsada peynir yumurta falan olmalıydı.
Bu gün bunlar varmış öyle dendi
Devlet hastanesi
Teşekkürler
Neden mesajla konuşalım ki
Yok teşekkür ederim
Amin çok teşekkür ederim
Ben de şu an hastanede kalıyorum, bana gelen kahvaltı onun yanından geçmez
Çok kötü bence
Berbat
Hangi hastane özel. mi
Geçmiş olsun abla
Çoool geçmiç olsunn
günlük değişiyor hastane yemekleri böyle genelde
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Umarım geçici birseydir
İnşallah öyle
Bu kahvaltı denmez ki
Hiçbir şey yok ki
Normal
Ne bekliyordunuz serpme kahvaltı mı
Şaka mısınız gerçekten. Hiç hastaneye gitmediniz mi bu size normal mi geliyor. Kibrit kutusu kadar yağsız tuzsuz peynir siyah zeytin haşlanmış yumurta gelir normalde. Taş gibi ekşi poğaça normalse bir gün siz çocuğunuza yedirin
O kadar olur zaten.
O kadar mi olur şaka falan sanırım. Yetişkinler için bile yumurta peynir siyah zeytin gelirdi şimdi bu mu
Ülke ekonomisi bu kadar iyiyken ! Sağlıkta, çocukta ve beslenmede kısıntiya gidilmesi garip sizede normal geldiği sürece daha çok kısılır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?