Dedemin omur iliğine pıhtı atması olmuş anjiyo yapacaklarmış duzelir mi sizce?

Çok üzülüyorum dedemde ağlıyor bilinci açık elini ayağını hareket ettirebiliyor ama konuşması çok net değil anlaşılmıyor doktorlar da yok bayramda doktorlar dedi gene iyi zamanda getirmişsiniz felç olmadan diye sizce anjiyo olsa iyileşir mi çok korkuyorum

Dedemin omur iliğine pıhtı atması olmuş anjiyo yapacaklarmış duzelir mi sizce?
Cevapla