BİR BİLGİSİ VEYA BAŞINA GELEN VARSA PAYLAŞABİLİR Mİ? 😔?

Kızlarım herkese merhabalar. Bir süredir olan baş dönmem dolayısıyla dün beyin MRına girdim. MR sonuç raporum birkaç güne çıkacak fakat ben görüntüleme hemen e-Devlet ime düştüğü için oraya girip bakmak istedim. Evet raporum çıkmamış ama görüntüleme ve bilgilerim orada yazıyordu.
İncelerken ICD10 KODLARI: R90.0 kafa içi yer eden lezyon diye bir şey gördüm ve dünyam başıma yıkıldı. Bu ne demek başına gelen var mı? Rapora gidene kadar nasıl bekleyeceğim 😔
BİR BİLGİSİ VEYA BAŞINA GELEN VARSA PAYLAŞABİLİR Mİ? 😔?
Cevapla