Kızlarım herkese merhabalar. Bir süredir olan baş dönmem dolayısıyla dün beyin MRına girdim. MR sonuç raporum birkaç güne çıkacak fakat ben görüntüleme hemen e-Devlet ime düştüğü için oraya girip bakmak istedim. Evet raporum çıkmamış ama görüntüleme ve bilgilerim orada yazıyordu.
İncelerken ICD10 KODLARI: R90.0 kafa içi yer eden lezyon diye bir şey gördüm ve dünyam başıma yıkıldı. Bu ne demek başına gelen var mı? Rapora gidene kadar nasıl bekleyeceğim 😔
İncelerken ICD10 KODLARI: R90.0 kafa içi yer eden lezyon diye bir şey gördüm ve dünyam başıma yıkıldı. Bu ne demek başına gelen var mı? Rapora gidene kadar nasıl bekleyeceğim 😔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer