Sağlık Burun amelaytim var ilk defa böyle bir şey yasiycam korkuyorum nolur yardım edermisiniz🥺? Abcef Takip Et Xper 1 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Güncellemeler1 yıl Anesteziden korkuyorum Burun amelaytim var ilk defa böyle bir şey yasiycam korkuyorum nolur yardım edermisiniz🥺? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
daşgibiyim Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Hiç bir şey olmaz gözünü açıyorsun kapatıyorsun bitiyor 0 6 Yorumla Abcef 1 yıl Korkuyu atamıyorum heyecan stres hepsi bir arada Yorumla daşgibiyim 1 yıl Bugün cesur olman gerek başarabilirsinnn Yorumla Abcef 1 yıl Teşekkür ederim Yorumla daşgibiyim 1 yıl Rica ederim Yorumla Abcef 1 yıl Sanki nefes alamıyorum gibiyim benmi öyle hissediyorum bilmiyorum ama kendimi çok korktuyorum stres yapıyorum ondanmi acaba bilemiyorum Yorumla daşgibiyim 1 yıl Burnundan al ağızdan ver olcak bitçek Yorumla
GereksizYorumlar Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 100% 1 yıl Aciyacak agriyacak moraracak sisecek. maalesef gulu seven dikenine katlanir 0 6 Yorumla Abcef 1 yıl Anesteziden korkuyorum ilk defa yasiycam Yorumla GereksizYorumlar 1 yıl Onda vir sey yok koldan verecek say diyecek 1 iki demeden uyku Yorumla Abcef 1 yıl Bazilarindan ters tepiyormus baksa bir doktorda korkuttu beni olur mu olur dedi o yüzden biraz korktum Yorumla GereksizYorumlar 1 yıl Korkma Yorumla Abcef 1 yıl Bende istemiyorum ama oluyor işte atamiyorum Yorumla GereksizYorumlar 1 yıl Korkmaaaa bak keyfine Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Korkma bende oldum zor bisey degil özel demi olcan 0 9 Yorumla Abcef 1 yıl Devlet , anesteziden korkuyorum Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Anestezi vermezler genelde sadece burundan uyusturuyolar niye öyle dediler Yorumla Abcef 1 yıl Uyutuluyor genel anestezi olucak Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Kac saat sürecekmiş Yorumla Abcef 1 yıl Sizin dediğiniz herhalde lokal anestezi uyanık oluyor , üç ya da üç buçuk sürer dediler Yorumla Cevap sahibi 1 yıl O ne öyle saati fazla benimki 45 dk sürmüştü bayiltma falan olmadi igne ile uyusturdu o kadar Yorumla Abcef 1 yıl Pek bilginiz yok galiba çünkü bazılarının 7 saat bile sürebiliyor, sizin tam olarak ne sorununuz vardı? Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Bilgim var cektigim aciyi ben biliyorum devlete ameliyat olunmaz git özelde ol bir haftada iyilesiyor mosmor yuzun gözün sis uyanirsin Yorumla Abcef 1 yıl Daha da korkuttunjz sagolun gerçekten Yorumla
Nergis_69 Takip Et Bilge Yaş: 24 , eic 98% 1 yıl Ben iki kere oldum. Korkulacak bir şey yok 0 2 Yorumla Abcef 1 yıl Tahlillerim temiz çıktı , başka bir doktor korktutu beni olur mu olur dedi Yorumla Nergis_69 1 yıl Ne konyda olur dedi Yorumla
Hyperxxx Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 98% 1 yıl Estetik mi Olcan 0 3 Yorumla Abcef 1 yıl Et + estetik Yorumla Hyperxxx 1 yıl Geçmiş olsun ilk 10 günü zor sonrası kolay geçicek merak etme Yorumla Abcef 1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Hiç bir şey olmaz gözünü açıyorsun kapatıyorsun bitiyor
Korkuyu atamıyorum heyecan stres hepsi bir arada
Bugün cesur olman gerek başarabilirsinnn
Teşekkür ederim
Rica ederim
Sanki nefes alamıyorum gibiyim benmi öyle hissediyorum bilmiyorum ama kendimi çok korktuyorum stres yapıyorum ondanmi acaba bilemiyorum
Burnundan al ağızdan ver olcak bitçek
Aciyacak agriyacak moraracak sisecek. maalesef gulu seven dikenine katlanir
Anesteziden korkuyorum ilk defa yasiycam
Onda vir sey yok koldan verecek say diyecek 1 iki demeden uyku
Bazilarindan ters tepiyormus baksa bir doktorda korkuttu beni olur mu olur dedi o yüzden biraz korktum
Korkma
Bende istemiyorum ama oluyor işte atamiyorum
Korkmaaaa bak keyfine
Korkma bende oldum zor bisey degil özel demi olcan
Devlet , anesteziden korkuyorum
Anestezi vermezler genelde sadece burundan uyusturuyolar niye öyle dediler
Uyutuluyor genel anestezi olucak
Kac saat sürecekmiş
Sizin dediğiniz herhalde lokal anestezi uyanık oluyor , üç ya da üç buçuk sürer dediler
O ne öyle saati fazla benimki 45 dk sürmüştü bayiltma falan olmadi igne ile uyusturdu o kadar
Pek bilginiz yok galiba çünkü bazılarının 7 saat bile sürebiliyor, sizin tam olarak ne sorununuz vardı?
Bilgim var cektigim aciyi ben biliyorum devlete ameliyat olunmaz git özelde ol bir haftada iyilesiyor mosmor yuzun gözün sis uyanirsin
Daha da korkuttunjz sagolun gerçekten
Ben iki kere oldum. Korkulacak bir şey yok
Tahlillerim temiz çıktı , başka bir doktor korktutu beni olur mu olur dedi
Ne konyda olur dedi
Ne yapalım ablacım elinden mi tutalım
Biz mi girelim ameliyata napalım
Estetik mi Olcan
Et + estetik
Geçmiş olsun ilk 10 günü zor sonrası kolay geçicek merak etme
Teşekkür ederim