Dişim apse yapmış ilk kez karşılaşıyorum. Ağrısı yok kendiliğinden geçer mi?

Yaşamış olanlar yorum atarsa sevinirim.
Dişim apse yapmış ilk kez karşılaşıyorum. Ağrısı yok kendiliğinden geçer mi?
Cevapla