hayatta kalmaya çalis hayatta bazen istemedigimiz seyler yasariz hepimiz hepimizin artik yeter dedigi dayanamadigi seyler olur insaniz etten kemikten dayanmak zorundayiz taki elimizden gelmeyecek olursa ölürsek vazgeceriz ama pes etmek kadinlara yakismaz ben senin yikilmana asla izin vermem sen guclu bi kizsin
Bira dik kafalı biraz asi aslında delidolu bi kızsın. Dısardan küstah umursamaz saygısız görünsen de aslında yumuşacık hassas bi kalbin var ve sana yapılan * hazmedemiyorum buda seni hırçınlaştırıyor. Birazcık anlaşılmaya, sacının oksanmasına ihtiyacın var o zaman kuzu gibi olacaksın.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
ölürdün gerek yok ben seni sevdim saglikli ol hayatta kal
hayatta kalmaya çalışıyorum
hayatta kalmaya çalis hayatta bazen istemedigimiz seyler yasariz hepimiz hepimizin artik yeter dedigi dayanamadigi seyler olur insaniz etten kemikten dayanmak zorundayiz taki elimizden gelmeyecek olursa ölürsek vazgeceriz ama pes etmek kadinlara yakismaz ben senin yikilmana asla izin vermem sen guclu bi kizsin
Yani sakat falan da kalabilirsin bu sefer x10 kat falan yorucu olur hayat senin için
Öyle bir şey olacağını hiç sanmıyorum yani birkaç tane haptan zarar gelmez zaten
Felç ve kalıcı beyin hasarı olabilir iki tane parol yutmaktan bahsetmiyor intihar için farklı farklı ilaçları yutmaktan bahsediyor
Önceden birkaç tane üst üste yutmuştum zaten hiçbir şey olmadı yine iyiyim zaten
Napıyorsan yap
Tamam
Mideni yıkarlar birde bir kaç gün kusarsın boş ver deneme
Kimsenin haberi olmazsa bir şey de olmaz yani midemin yıkanmasına da gerek kalmaz zaten
Olsun yine de can tatlıdır berbatta yaşasan hayatın tadını çıkar hem daha yolun uzun neler neler değişir
Yol uzun evet yolun sonu mezar zaten
Saçmalama kuzum ne hapiallah aşkına önünüzde kocaman hayat var çıkın o kafalardan ne oluyor size anlasan
Yapma öyle şeyler kendine zarar verme hersey gelip geçici
Saçmalama…daha yaş 18 yaşanacak bir sürü güzel şey var hayatında onları düşün sevdiklerini düşün
Hala içemedin mi tatlı bela 😅
Yok içemedim ama ciddi içeceğim bu gidişle zaten
Güvendiğim biri olsun yanında ama kuzum
Olmazsa ne olur acaba çok umurumdaydı sanki
Evde yalnızken diyosun. Ama dertlisin sen içip içip dökülmeye ihtiyacın var
Ben kendimi iyi hissetmiyorum sadece içmek istiyorum o kadar
Senle bigün konuşucaz farkındayım iyi değilsin. Listeye aldım seni
Listeye aldım seni derken?
Konuşulacak lar listesi. burada çoğu dalgasına giriyor sen cidden kötü hissediyosun
İyiyim demek istemiyorum çünkü gerçekten kötü hissediyorum evet
maalesef farkındsyım profilini inceledim
Anladım
Bira dik kafalı biraz asi aslında delidolu bi kızsın. Dısardan küstah umursamaz saygısız görünsen de aslında yumuşacık hassas bi kalbin var ve sana yapılan * hazmedemiyorum buda seni hırçınlaştırıyor. Birazcık anlaşılmaya, sacının oksanmasına ihtiyacın var o zaman kuzu gibi olacaksın.
Evet galiba bilmiyorum
Neyse konuşcaz bunları şimdilik iyi akşamlar tatlı kız
Sana da iyi akşamlar
Buralarda mısın?
Burdayım evet
Napıyosun nasılsın
İyiyim oturuyorum
Sen nasılsın?
Bende öyle bakınıyorum. Konuşmak ister misin? Ben hazırım sende konuşma modundaysan faydalı olabilir.
Uykum geldi uyuyacağım belki sonra
Peki uygun zamanda olsun verim alabilmek için şart. Hadi iyi geceler kuzu
Sana da iyi geceler
Mideni yıkayıp geri gönderirler
İyiymiş yaa😃
Sakın haaa
Noldu yine neyin var anlatmak istermisin
Kendimi iyi hissetmiyorum sadece boş ver
İyi gecmiş olsun cano
Saol yani geçmeyecek bir şey yani tek 1 yol var zaten neyse
Nediıyon sen ya acıklarmısın
Birkaç tane hap yutarım en fazla üst üste bir şey olmaz zaten yani azıcık yani yaa
Zararı yok zaten
Soru kalkacak