8 saatten fazla aç kaldıysam, baş ağrısı oluşuyor, sizce nedeni nedir?

eskiden böyle değildim. acaba bir hastalık mı var. şeker hastalığı konsuna girmeye bile korkuyorum. bende insülin direnci var çünkü. acaba şekere mı çevirdi

Güncellemeler
1 yıl
ne dersiniz
8 saatten fazla aç kaldıysam, baş ağrısı oluşuyor, sizce nedeni nedir?
Cevapla