13 Yıldır Odamdan Dışarı Çıkmıyorum 13 Yıldır Kendimi Kapatıyorum Ne Yapayım?

Böyle olmak zorunda hissediyorum gidecek hiç bir şeyim yok okumadım çalışmadım arkadaşım yok.

13 Yıldır Odamdan Dışarı Çıkmıyorum 13 Yıldır Kendimi Kapatıyorum Ne Yapayım?
Cevapla