Ayagima pasli civi girdi. Tetenozasisi oldum ve antibiyotik kullandim. 1ay gecmesine ayagim morariyor. Neden olabilir?

Ayagima pasli civi girdi. Tetenozasisi oldum ve antibiyotik kullandim. 1ay gecmesine ragmen ozellikle banyoda civi giren ayagim morariyor. Gun icindede morariyormuydu farkinda degilim ama bu aksam baktim hafif bir morluk vardı. Onemli bir durummu ne yapmam gerekiyor?

Ayagima pasli civi girdi. Tetenozasisi oldum ve antibiyotik kullandim. 1ay gecmesine ayagim morariyor. Neden olabilir?
Cevapla