AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
198Cevap
Evet sağlık açısından çok önemli çıkarılıp da yatilmasi gerek bende çıkartıp öyle uyuyorum hep
ahlaka mugayir bir soru olmuş erkek arkadaşlarımız yine yeşil sinekler gibi sorunun etrafına konmuş
hıc yatmadım dıyemem cok nadır sutyenlı tattıgım gun
Çıkar gitsin rahat edemezsin çünkü biçimli tuttuğu kesin göğüsleri ama biraz da küçültüyor o yüzden mutlaka çıkar gün içerisinde dışarı çıkarken giyersen yeterli olur yani biçimli olması için
hay geceleri o südyenle boğulmayasın emi.. bu nedir ya çok mu merak ettin bu sorunun cevabını belki 50 kere soruldu..
Cevap vermek zorunda değilsin. Bu kadar kişiden senin yokluğun belli olmazdı.
senin varlığının yokluktan cıkmasını istedim ondan o cevap.
Zararlı mı zararsız mı bilmiyorum ama rahatım için evdeyken hep çıkarırım
Eksen kayması olmuyor mu o zaman?
Özgürlükten yanasın yani 😄
İdare ediorum iste :);)) henüz eksen kaymasi olmuo
Daha rahattır herhalde öyle.:) @yelizss
bari gece olsun rahat olalım dimi çıkartmak daha mantıklı o yüzden.
Eve girdikten sonra cikarin rahat kalsinlar, yazik degilmi?
Ben takıyorum ama bu soruyu okuyunca daraldım haha :)
Cikartilmali özgürlük şart ^_^
Hahahhh espride oluşturmuşsunuz kendi aranızda.
Gül Gül :) :)
@20Februarih
çıkart canım zaten bütün gün bedenini sıkıyo kan dolaşımın daha rahat sağlanır ben işten eve gelince direk çıkartıyorum
Sütyen Ne İçin? Olması Muhtemel Sarkmayı ENgellemek İçin Mi, Yoksa Dışarı da Dik Dursun Diye Mi
Dr. Ulku Duraksoya gore hem yapısını bozuyor hemde omurgada cıddı bozukluklara yol acıyormus
tabi yaaa :)))) sıkmayın bukadar ıkızlerı rahat bırakın :)))
Banada o kadar sıkı sütyen taksalar bende kanser olurum. YAPMA
Pisik olurlar pisik biraz cikar biraz tak en rahati sjdb
Söylenene göre zararlıymış.
Sal gitsin özgür bırak :)
Ya lanet olsun normal bir boyda olsa dışarıda bile takmam ama büyükler o yüzden eve girer girmez çıkarıyorum misafir gelirse ancak takıyorum -_-
gorsem keske 😍
yasasın tam bagımsz gogusler cıkarın anasını satayım gecelerı rahat bırakın barııı :) sık bogaz etmeyın sunları :)
arkadasımız bole bir soru sorunca aklıma geldi kızlar uyurken memelerinden rahatsız almuyorlarmı
Böyle bir soruya ilk defa erkeklerden daha çok kızlar cevap vermiş. Gözlerim yaşardı.
çıkarınca sanki boşluktayım gibi hissediyorum benle bütünleşmiş hahah
Sütyensiz hiç rahat edemiyorummm ya.✋
Ama gece çıkarılmalıymış
Tabikide cikarilmali o sutyenin telleri bir kadinin canini aldi
bencede cıkartılması vede ozgur bırakılması ıyıdır degıl mı @sexyladdy
Evet canim evde ozgur disarda seksi ol
bizde yatarken külotları çıkarak rahatlasın yavrucak
"Meme var dediler geldik" gibi olmuş. Meğersem ülkemiz erkekleri de südyen takıyormuş :D
Neden sarkık mı gögüslerin çıkarsan görüntü kötü değilse bence çıkartmalalısın gecelikte giyme hatta birde üzerine yatınca ağrı oluyor mu.
Günde 5 saatten fazla sütyen takmak zararlıymış, pamuk ve demirsiz sütyen öneriyor doktorlar, gece yatarken çıkarıp yatmalısınız
Ben çıkartmazsam o gece rahatsız uyur ve mutsuz uyanırım. Rüya görmemi olumsuz etkiler ve duyduğuma göre yatmadan çıkarılmaması zaralı. Bence çıkarmaya devam et.
takıyorum mecbur yoksa rahatsız hissediyorum, küçük göğüslü olsam hiç bir yerde takmazdım
Neden zararlı olsun ki dogru duzgun olanından takarsanız
Ben gece yatmadan önce çıkartıyorum, rahat ediyorum çünkü
Onları nda bir dunyasi ve o dunyasinda bir nefes hakları var.. cancazim;)
ben çıkartıyorum hatta yazın sadece kısa bir şortla yattığım bile oluyor
Takilmamali ama Cok rahatsiz oluyosan gece sudyenlero var sungerli rahat onlardan kullan
Çıkarmazsanız gögüsleriniz gelişmez kanser olursunuz mazallah :D
Sütyensiz daha rahat ama bende alışmjşım öyle yatıyorum. Evlendiğimde değişebilir bu durum tabii :D
Evet zararli ama takmayincada goguslerin sarkar hic hos degill. Sırf bu yüzden zararini gectm gece gunduz takarm :D
Kesinlikle zararli canim kan dolasimini kisitliyor. Ben kendim zaten cikariyorum kardesime de zorla cikarttiriyorum :D Dusun corapla yatmak bile beyin hucrelerini zayiflatiyorsa sutyen nasil etkiler tum vucudu.
eskiden çıkartıyorum da evde kuzenimin ben uyurken sütyenimle yaptıklarını gördüm kamera yoluyla. o zamandır çıkarmıyorum. sadece 1 kez çıkardım 1 aydır o gün de kokuladım en güzel sütyenimi koydum belirli bir yere çocuk ihtiyacnı gidersin diye :)
Gece yatarken çıkartılmamalı çünkü sarkıyor. Tam tersi bez sütyen takılmalı.
çıkartılmalıymış ilrede meme kanseri riski yüksekmiş :D
Gece bnde cikarırım hele yazın hıc.. Kışın bazen unutuyorum ama rahatsz oluyorum gece
İkizleri rahat birakiyon boylemi
Eger uyurken rahat etmek istiyorsan cıkar :) bende cıkarıyorum
Bence cıkarmak gerek asla sütyenle uyuyamam rahatsız ediyor
ya benimkilerde sarkma başladı bile bu yaşımda ölsem çıkarttıramaz kimse bana :)
Sarktığını anlamanın en kolay yolu, Göğüslerinin altı kısımlarına kurşun kalem koy düşüyorsa SARKMA YOK, fakat düşmüyor göğüslerin kalemleri tutuyorsa SARMA VAR durum kötü.
yarım cm kalkık olsa sarkık olmayacakmış ama sarkık off yok mu bunun çaresi
Memelerini tavana as ve bir gun bekle
Ben çıkarıorum ama dikkat etmek gerek bir sefer abim öyle görmüştü çünkü
niye çıplakmı yattinki.
İkizlerin beli oluyor mu diye kizdi
seninkiler yeterince ozgur kalmis belli :)))
Benim karim yok ama olursa cikartirim gece onlar benim parcalicam onlari:)))
Sakın çıkarma yoksa sarkar. Sütyenle uyumak daha avantajlı bu konuda çünkü sarkmıyolar.
Ama en iyi görüşte meme kanseri yapıyormuş diyorlar?
"Sutyensiz gezmek memeleri sarkitir" ben :D
"Sadece iliski esnasinda sutyenlerimi cikaririm" merilyn monroe
Yani guzelligin bedeli var :))
Senin profil pembe olmalıydı:)
Ahaha :D niye kadinlari sadece kadinlar mi bilir saniyorsunuz :D
Yoooo sizin ilgi alanınız:))
bir zahmet :D siz erkeklerin kaslarini konusurken iyi. Biz meme konusunca 'tü kaka'
Biz sizin kadar konuşmuyoruz:)
Ya birak cigerinizi biliyorum sizin ben. Biz en azindan aciksozluyuz ve futbol falan mevzusu olunca unutuyoruz bunlari. Siz 7/24 bu mevzular :D
Bak ya:))))8
Inkar da edemiyor :D
Senin sorun ne yurumus ya :D
Bunu burada degilde cok daha iyi yerlerde ogrenebilirsin amacin ne nifak koyuyorsun toplumun arasına:)
Canım kesinlikle Çıkart rahat rahat iyi nasıl yatiosun demirlri sikmiomu sırtını bende iz yaptı mosmor oldu o günden sora takmamaya basladim
meme var dedıler geldik hani resim yok mu :D saka bır yana ınsan rahat ettıgı gıbı gıyınsın yatak odasına karışmayın
Türk Erkeği klasiği :D
@lazkiziçağla içimden gelenleri saklama huyum yok profılıme bak anlarsın
Bu konularda genel olarak ülkemizdeki erkekler nettir zaten, ki taciz sayısı var
@lazkiziçağla net olmak iyidir lazzzzz
gün içinde de nasıl rahat ediyorsunuz anlamış değilim
Alıştık
ikizleri alıştırdıysan sıkıntı yok ;-)
Ben de çıkartanlardanım, sıkıyor ve uyuyamıyorum gece:)
çıkartın tabi ya hatta salın arada bir koşsunlar çayırda çimende #memelere#özgürlük
bırak tatlılar uyurken bari özgür kalsın koru onları
Rahat edemedigin durumlarda arada çıkarmakta fayda var
peki sütyenin gerekliliği sence neden var amaç ne ben bu soruyu hep düşünürüm aslında... bu arada özr dilerim rahatsz ettiysem..
Bilimsel olarak çıkartılmalı ama benin mantığına yatmıyor.
Eig seçtiğin görüşü okuduktan sonra gece yatarken iç çamaşırının çıkartılması kaanaatindeyim
Ben hep çıkarmadan yatıyorum çıkarınca morarıyor sana bağlı