AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
198Cevap
Ben rahat edemem ya çıkarıyorum. Üzerime de bol pijamalarim ohh mis :Dd
Kesinlikle cikarmayin diyen doktorlarda var zaten cikatmiyorumda sicak tutuyo :D
En güzeli çıplak ya da az kıyafetle uyumak, araştırabilirsin, rahatsız eder yahu sütyen falan :D
ben eve girer girmez çıkartıyorum ve erkeklerin bu soruda bile yorum yapmalarına çok gülğyorum
Çıkarılmalı sanırım çünkü bir yerde meme kanseri yapıyor diye duymuştum.
tabi çıkarmakta fayda var göğüs kanseri riskini azaltıyormuş. yatarken vicudun nefes alması gerekirmiş. kazak ve kalın şeyler giymein yatarken :)
yararı ya da zararı yok sadece görsel olarak daha güzel görüntü sağlıyor hepsi bu onun haricinde gündüz dahi takmayın yani
Evet zararli ve 1 2 gun cikarip uyumaya basladiginda daha rahat edeceksin aliskanlik olacak bir daha takamazsin ☺
Ben hayatımda hiç çıkartığımmı hatırlamıyorum cidden
Aynen
Ben bir ara 2-3 hafta banyo dışında hıç çıkarmadım, demirler yuzunden kaburgalarım ağrımaya başladı ve sırtımdaki morluklar gitmiyor bir türlü. Kesinlikllle ve kesinlikle çıkararak yatmalısın.
sen hala telli sütyen mi kullanıyorusun, air bra tarzında telsiz sütyenler var araştır bir , hatta kpğçasız olanlarıda var bu kadar eziyete gerek yok yani :)
sana kalmış bu sanki başkasının evinde kalıyorsun kendi evindesin sonuçta rahat edebilirsin de
O nasıl soru ya tövbe tövbe :))
Nolmuş soruya:)
Amacın ne senin :))
Siz erkeklerin amacı ne
:)))))
Yavru doğurtmak :))
ne çok derdiniz varmış sizin ya...
Tabi ki:)
:) şanlıyız direkt net...
Aynen öyle sıkınyınız derdiniz yok ohhh butun acı bayanlarda:)
ona acı denmez bir kere, kendine bakmak denir, güzel olmak kolay değil
Güzel olmak için acı çekiyoruz:)
şikayetci isen bırakabilirsin :)
Cikarmayin memeleriniz sarkiyor sonra.. surekli takin sikintiya girmeyin..
Cikart rahatsiz olmuyor musun? :D cikartiyormusun yani?
Ben rahatsız olduğumda çıkarıyorum sadece, o daha çok söylenti
Ben çıkartıyorum zararını da görmedim hic cokta rahat vallahi :D
Sağlık sorunum olduğu için ben hiç kullanmıyorum. Öyle uyumak rahat olmazdı zaten.
E cikart tabi ya hava alsin derin. Nasil yatasiniz oyle baleni rahatsiz eder beni
Çıkartmalısın tabiki o şekilde rahat nasıl uyuyorsun?
Tisortumu cikarmadan ic camasiri cikarma gibi yeteneklerim var :)
Çıkarmıyorum bende -_- kotu hissediyorum kendimi çikarinca agri yapiyor bende :-D
Ben sorsam kaldırılmıştı şimdi sorum !
E sen erkeksin sanane bu sorudan:)
bırak onlarda nefes alsın :)
Bir meme meme ola hiç bu kadar rahat olmamıştır çıplak iken
memeler cıpla ve salandığızaman cok kötü oluorum nedense meme hastalığı var galıba bende :)
Sallaya sallaya uyu bence ama sarkar mı bilmiyorum :)
tabi ya neden hapis ediyon ikizleri yazık değilmi illa özgürlük diyemi bağırsınlar yani :D
Kahrolsun sütyenler memelere özgürlük!
sarkıcaktır zaten ama çıkarırsan daha çabuk sarkar bunu bilmeni isterim
insanların en çok ilgisi memeler çeker :D her iki cins içinde geçerlidir :d
aslında sutyen zarralıdır gece yatarken cıkarkı rahat etsin sızlmasını azaltsın
Bilmem çıkartılmamalı mı, ben atletimi çıkartmıyorum. :)
Bence gece yatarken çıkartılmalıdır, hem vücut hava alsın, kendine gelsin zaten bütün gün üstünüze yapışık, biraz rahat olun. Rahatlayın ☺️😻
webhanim. com/... n-sutyen-takmak-yada-takmamak. html bunu okuduntan sonra sütyen takmamaya karar verdim :D
Eve geldiğim zaman çıkarıyorum. Onun yerine evde telsiz rahat bir sütten giyiyorum. Sarkmasını önler en azından.
Bu kiminle yataga girdigine bagli benimle yataga giriyorsan kesinlikle cikartmalisin yanliz giriyosan bu kimin umrunda :):)
sütyenle yatmakmı? yok artık. eve girip üzerimi değiştirdiğimde çıkarıyorum.
geçenlerde torba yasasının içinde yerçekimi kanunu çıktı duymadın mı? başı boş gezen göğüsleri kendine doğru çekiomuş.
o her biri 5kg olan göğüslere ait canım benim. benimkiler maşallah dik
Çıkart kan dolaşsın azcık :))
:))))))
Bende çikartiyorum canim hem rahat oluyo hemde gerçekten sutyenle yatmak
Tahatsan sıkıntı yok cıkar anasını satıyım :()))
Cikartilmali tabi. Coraplarimiz cikartip yatiyorsak sutyende cikarip yatilmali.
bırak bari gece özgür olsunlar =)
birde şevval duruya soralım
Ya ben cikarmak istiyom kuzenim sarkar dedi korktum cikarmadim yoksa canima sefa :D
ben donu bile çıkarıyorum yatarken rahatlık lazım:D
uyurken rahatsız etiğinden çıkarıyorum
8 sayfalik fotoları pdf ye dönüştürdün mü
Bence hic giyilmemeli.
Kotu bir goruntu
Bence gayet hoş :$
unutma bi kadın yatarken de kadın olmalı.
ben çıkarmam mesela
Ben cikartmadan yatiyordum artik arada cikartiyorum
Tabiki de çıkart zararını geç nasıl rahat edebiliyosun akıl var mantık var :)
Çıkarsak sarkıyor. Çıkarmasak büyümüyor. Hangisi daha önemli :d?
Bence çıkar da yat memeler rahat kalsın evde yabancı yoksa takmanin anlamı yok
Nasıl rahatsan öyle takıl bence. Ama uyurken havalansın bnce.
Eğer sarkıyor, sallanıyorsa inek memesi gibi o zaman tak ama dik dik ise tabikide takma 😉
Sen ne diyorsun ya sutyene ilgimiz baya artmış durumdaa :)) sen gece çıkar büyürlerr:)
2lere takke gündüz takın kızlar gece bırakın gezsinler
çıkartmak zararlı diye biliyorum..
Sadece gece çıkartın diyorlar
bilmiyorum bende çıkarmak zararlı diye biliyorum...
Evet ckarmak grekiyo ama bende ckarmyorum sabh uyanınca sütyn memelrmin üstne cıkmıs iz yapmis olyo
Bende çıkarıyorum göüs ucu pedi aldım yapışkanlı bide onu takıyorum oh çok rahat oluyorum
Pardon o ne işe yarıyor merak ettim?
Göğüs ucunu gizliyor bide südiyen varmış gibi duruyor dışardan
Rahatsiz edici ama buyuk gogusluler napicak peki?