AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
198Cevap
o değilde erkeklerde mi takıyor ne herkes südyen mühendisi olmuş :D
hahahahahahaha
@yaramaz_qızz çok mu hoşuna gitti :P
zararlı tabi göğüs kanserine neden oluyorki.. uyurken çokda rahatsız edici birşey bence. ben çok nadir çıkartmadan uyurum. oda misafir varsa ya da çok yorgun uyuyakalırsam...
penye sporcu sütyenleri forever ben hep onlardan kullanıyorum goguslerim zaten küçük
seninkler kaç
12B numara
90...
Memişlere özgürlük ben gündüz dahil evdeyken asla takmam. Kan dolaşımının hızını keser.
Kesinlikle cikartilmali cok zararliymis cunki. Gogus kaneri riskini cok arttiriyormus. Sutyen takmayan kadinlarda risk asiri derecede azmis. Ben cikartiyorum tavsiye ederim hem rahat da.
peki sütyenin gerekliliği sence neden var amaç ne ben bu soruyu hep düşünürüm aslında... bu arada özr dilerim rahatsz ettiysem..
Bildiğim kadarıyla sık südyen takmak meme kanserinin en önemli unsuruymuş. Günde 12 saat takılmalı falan diye bir yerde okumuştum.
gece gündüz hiç farketmez bence hiç takılmamalı... sütyen kadar iğrenç bir icat daha görmedim. bu zamana kadar çok fazla işim olmadı, olmaz da.
çıkartılmalı en basitinden sutyen izin kalıcı olur ve kötü bir görüntü yaratır geceleri çıkartman gerek
Şekil korumak isteniyorsa çıkartılmamalı diye duymuştum o. O
Evdeyken takmıyorum ben sarkma falanda olmadı yapıyla alakalı o
Yani İkizleri rahat birakiyon
Kahrolsun sutyenler memelere ozgurluk sloganina inan.
90 mı demişsin atsana bir foto be zaten evlendirmiyorlar biraz gözümüz gönlümüz şenlensin :)
Memelerin de ozgurluk hakki var, lutfen...
Zararli tabiki, gece uyumadan onca cikartmak en sagliklisi. Bi' de banyo yapar iken, soguk suyla asagidan yukari dogru masaj yap. Iyi gelir.
Mememeler fora !!1
Çıkarınca öyle rahat hissediyorum ki rahatsız oluyorum :/
Ben de aynı şeyi yapıyordum halam söyledi takma demirleri sıkar rahatsız eder dedi olabildiğince takmamaya çalışıyorum ama öylede rahat edemiyorum takamayınca bir değişik oluyorum en azından bir yarım atlet ya da atlet giyiyorum :)
Sutyen ile yatmak ayrıca omurga aksımızın bozulmasına hem de uzun süre kronik travmaya bağlı olarak iç organlarımızda oluşan doku hasarına bağlı kanser hücrelerini tetiklemeye kadar vardıran süreci başlatabilmektedir.
ben babamdan utanıyorum normalde takmak istemiyorum ama babam kardeşim var utanıyorum yazın bir kaç defa takmamıştım sonra belli oldu annem kızdı pek takıyorum uyurken bile ne yapim
Hangi çağdansınız siz?
babam öyle ne yepim
biz öyle gördük
Kaç yaşındasın sen
çağla ne alakası var lan? doğru olan o kardeşi var babası var ne yapsın kız.
Ben gece anadan dogma yatarım odamn kapısı kilitli tabi. Yoksa uyuyamam askerde mecburen boxer giyerdm. Hava - 10 ugur boxerla uyur :D alışkanlık
hiç takılmamalı. sütyene karşıyım. kimde sarkık kimde roket var belli olmuyo :D insanları kandırıyosunz :D
Erkekler kobrayı salıyorsa geceleri. Kızlar da rahat bırakmalı füzeleri.
Sütyen takmanın normalde de sağlıklı ve doğal olmadığını söyleyen uzmanlar var. Çıkartın tabi kan dolaşımı için beli sıkı pijama bile uygun değil
Uyku sudyenleri var. Telsiz sungersiz penye onlar kullanilabilir gece
Ya benim goguslerim buyuk biraz sarkmasindan korktugum icin hic cikartmiyorum ama burada kanser yapiyor falan deyip korkuttunuz beni bu isin asli nedir?
Kanser yapma gibi bir durum yok. Ama sudyensiz Yatman sarkıcagı anlamina da gelmiyor.
kanser falan uydurma canım rahat ol lütfen
Neden zararlı olsun ki takmak? Sutyenin bir zararı olduğunu sanmıyorum ama çıkarınca yararlı bir bakıma, rahat ediyo insan :)
valla evde hiç takmıyorum dışarı çıkarken takıyorum.. daha önceden almıştım o duyumu. o yüzden. ve de daha öncede gögsümde bir şişlik oluşmuştu. Allahtan birşey çıkmadı ama baya korkutmuştu.
Gunduz zaten kafesin icindeler aksam cikart baride kendilerine gelsinler :)
Çıkartılması daha sağlıklı. Göğüslerin fazla sıkıştırılması ezilmesi fiziksel olarak da iyi değildir hormonal olarakta.
Evet zararli cunku uyudugunda harekelerini sinirlayamazsin uzerine yattiginda sekli bozulabilir:) arti gogsu sıktığı icin agri olabilir..
ben sahsen cikariyorum , zaten butun gun takiyorsun bari gece biraz rahat ol ayrica meme kanserinide tetikliyor gögüslere 7/24 baski uyguluyor resmen cok zararli butun gece rahat edemem diyosan bile bari gunduz 2-3 saat sütyensiz otur evde
ben hiç çıkartmıyorum asıl çıkartınca rahatsız oluyorum biri diğerin üstüne doğru baskı uyguluyor çıkarınca yan yatılmıyor denedm beğenmedim :D
Valla ben çıkartıyorum sağlıktan çok rahat edemmiyorum iççamaşırıyla uyurken. Uzmanların görüşlerinide daha sonra öğrenmiştim :)
zevki arzunuza kalmış birşey kızlarr :) zevkler ve renkler tartışılmaz ben çoraplarımla yatarım mesela :D
Kısa atlet kullan göğüslerin sarkmaması için takılması lazımmış
Zararlı tabi çıkar yat rahatlarsın ben ohh be dünya varmış diyorum
Sutyanle uyunirmu mutlaka cikarman gerek yattiginda veya misafir yoksa eve girdiginde cikart bence
Tabiki gece sutyenle yatılmaz ya cok rahatsız oluyo
memelere özgürlük yazık ya akşama kadar daracık yerde sıkış tıkış duruyorlar biraz nefes alsınlar
sütyen çıkınca onlar ferahlıyor gülümsüyorlar ikiside sağa sola bakıp uff diyor ve rahatlıyorlar bence onlara zülm yapma.. mahkum hayatı :D
Canım o sana kalmış nasıl rahat edersen. Evde olduğumda takmıyorum gece yatarkende
Memen buyukse sudyensz nefs bile alma sarkar smdi sarkmasa ilerde sarkar. sahsen ben cikarmiyorm useniyorum yani zaten 2 gunde bir dus alrken ckiio
Ben sutyensiz rahat edemem :O öyle bir hayat düşünemiyorum zararlı mi ki? :/
Göğsün uç kısmına baskı yapmak zararlı ve gece ne şekil uyuduğunuzu göremiyorsunuz göğüsünüz sıkışır bu yüzden çıkartmak daha rahat oluyor.
ben artık takmıyorum evde de öyle dışar da zaten zorunluyum böyle daha rahat evde takarak kendime eziyet yapıyormuşum :)
valla çıkarılmalıdır heralde rahatlık açısından çnkü sütyen sıkıyo vücudu
Eğer çok büyük değillerse çıkarmak daha iyi ama büyük göğüslerde ağrı yaptığı için balensiz yani demirsiz penye modeller kullanılabilir.
çıkar gitsin rahat olmak önemli evde görmesinden rahatsız olacağın kimse yoksa tabiki
:))
Kesinlikle çıkartılmalı aman diyin kanser olmayın..
Amma çok abaza varmış abowww. Fikrim yok bu sefer valla. Bence nasıl rahat edyorsan öyle yap.
Ya gercekten de cok sıkıyor bazen cikarmak en iyisi hele yazin terletiyor ayrica ama tak cikar falan useniyorum :D Arada cikariyorum ben de. Cikarmak daha iyi daha saglikli diyorlar.
Üşeniyonmu :/
@mromrksrc bazen :/
Çıkart çıkartma sana kalmış hemde neyi zararlıymı şimdi merak ettim biliyomusun
Bende çıkarcam bundan sonra artik özgürlüğü hakediyolar
Goguslerin sarkarmismis ama zaten rahat degil cikart tabii
Evet çıkartılır tabi. Üzerine ince tişört ya da sıfır kol giyersin misss
Uzun suredir kullanimiyorum istisnasi zamanlar hariç. Uykuda da asla yani. Çikarticaksn tabii ki
Rahatsız etmiyorsa çıkarmam ben genelde. Mesela balensiz, spor sutyenleri çıkarmam.
göğüs bedenin 70 - 80 arasıysa çıkartmazsan da sorun olmaz ama 80 den sonrası rahatsız ediyor evet çıkartınca rahat uyku çekilir valla :D
Yani öyleymiş ama bende hiç çıkarmam. Rahatsız oluyorum
Ben de çıkartırım rahat edemem yoksa sağlıklı olan da bu :)
Benim kız arkadaşlarım göğüsleri sarkmasın siye çıkarmıyorlardı genelde ama sağlık mevzuunu bilmiyorum.