Tansiyon aleti çokta bi teknoloji sayılmaz uzun yıllardır var. Kastın şu akıllı saatlerse evet bi yandan iyi ama aynı zamanda stres sebebi odaklanmaya sebep oluyor
Spor yaptim bir hastalik gecirdim ondan sonra kalp carpintisi basladi atlattim ama arada bir cikiyor birde bende alerjik rinit var ataklarda falanda nefes darligi oksuruk oldugu icin nabiz artiyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
165 e çıkmıştı kalp ritim bozukluğum var ben panik atak geçiriyorum sanmıştım meğerse kalbimde çarpıntı yapıyormuş
Teşhis ne konuldu yani
Kalbimde delik varmış
Ya çok geçmiş olsun. Bir tedavisi var mı
İlaçları düzenli kullanırsam sorun yok kullanmazsam dımtıs dımtıs ahiret hizmetleri :)
Yok ya ölmek o kadar kolay değil. Bu çarpıntı falan genelde süründürüyor
Sende de mi var?
Evet var ara ara oluyor bazen zorluyor
Ne zaman korksam 1000 e çıkar
Bin bildiğim Bin mi😅 kız mümkün mü
240 olmuştu korona virüs zamanında
Corona ile ilgisi neydi nabzının?
nefes darlığından ötürü kriz geçirdim 2 kez
boğazı sıkılan kişinin nabzının yükselmesi gibi bir şey
Birbirini tetiklemiş anlaşılan, çarpıntı ile nefes darlığı olur genelde sende tersi ile vuku bulmuş.
muhtemelen
ama korona zaten nefes darlığı akciğer hastalığı
Bunu ölçmüyorum ama belirli zamanlarda yükseliyor.
Aslında doğru yapıyorsun. Ölçmek daha da strese sokuyor ve daha da hızlanıyor
Hep teknolojinin yan etkileri bunlar :|
Tansiyon aleti çokta bi teknoloji sayılmaz uzun yıllardır var. Kastın şu akıllı saatlerse evet bi yandan iyi ama aynı zamanda stres sebebi odaklanmaya sebep oluyor
Evet evet tamamen akıllı saatler için söyledim. Sen bunu tansiyon aleti ile takip ediyorsan helal olsun. Üşenmeyip her seferinde :D
En düşük 55 en yüksek 160gördüm
En falza 150 oldu en dusuk 60
Neden dolayı 150 oldu spor mu yaptın
Spor yaptim bir hastalik gecirdim ondan sonra kalp carpintisi basladi atlattim ama arada bir cikiyor birde bende alerjik rinit var ataklarda falanda nefes darligi oksuruk oldugu icin nabiz artiyor
Spor yapmadim pardon
Gemiş olsun. Şiddetli öksürük zorlayıcı oluyor ise nabız artar evet 🙄
ne yapcan olimpiytalaramı hazırnalnıyon
Evet
208 e
😮😮 Naptın da onu gördün öyle
Çarpıntı oldu bende
190 top oynarken
Nasıl ölçtün o anda
Oksimetre var kulüpte
Seninki normal tempo sonuçta
165 görüyoe
Baya oldu pek hatırlamıyorum hocam
Çıköadı
Bilmiyorum ki