Burun Ameliyatı Sonrası burun içi şişmesi Nefes Alma Sorunu Normal mi?

Burun ameliyatı oldum; hem nefes alamama sorunum olduğu için hem de şekli özgüvenimi etkilediğinden dolayı ameliyat olmayı tercih ettim. Ancak tamponlar çıkarıldıktan sonra burun içinde sanki etler şişmiş gibi hissettim ve nefes almakta zorlandım. Doktorum bunun ödem kaynaklı olduğunu söyledi ve adrenalinli pamukla açtı. Fakat eve döner dönmez şiddetli bir hapşırık tuttu, ardından sümük akmaya başladı ve burunum tekrar eski haline döndü. Bu durum normal mi? Benzer bir deneyim yaşayan var mı? Yoksa doktorum beni kandırıyor mu diye düşünüyorum…
Burun Ameliyatı Sonrası burun içi şişmesi Nefes Alma Sorunu Normal mi?
Cevapla