Sağlık Arkadaşlar bana stilizan verdi doktor anksiyete falan için kullandığıma pişman olur muyum? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Ne bileyim yaratıcılığımı, zekamı, duygularımı kaybetmek falan istemiyorum Güncellemeler1 yıl Ya kullanan kimse yok mu ya acil tecrübe lazım bana ya da fikir Arkadaşlar bana stilizan verdi doktor anksiyete falan için kullandığıma pişman olur muyum? Cevapla Fal Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı. doktora verdiyse kullanın 0 0 Yorumla
DrrFeelgood Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Ne iş yapıyorsun 0 7 Yorumla Soran 1 yıl Öğrenciyim ileride sıkıntı yapar mı ki Yorumla DrrFeelgood 1 yıl Doktorum, yapmaz. Bu tür ilaçlar bozulmuş işlevi onarır. Yorumla Soran 1 yıl Yani hızlı konuşup hızlı düşünen bir insanım ben mesela onları benden tamamen alırsa kahrolurum yapmaz di mi Yorumla DrrFeelgood 1 yıl Denemek lazım belki de problem bu kadar hızlı düşünmendir Yorumla DrrFeelgood 1 yıl Ne acelen var :)) Yorumla Soran 1 yıl Hızlı düşünmeyi ve hızlı konuşmayı seviyorum ama o benim bir parçam kimliğim o onu kaybedersem hiçbir şeyim kalmaz ki Yorumla DrrFeelgood 1 yıl Hızlı konuşman dışında hiçbir şeyin yoksa bu daha büyük problem. İlacını kullan etkilerini göre tekrar kontrol muayenesine gittiğinde durumu anlat Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Ben kullanıyorum 0 12 Yorumla Soran 1 yıl Pişman mısın peki Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Sakinleştirir bir süre seni onun harici ilerde polis asker olacaksan sıkıntı çıkar Yorumla Soran 1 yıl Doktor falan olacaksam da sıkıntı olur mu yani sadece dediklerinde sıkıntı çıkartıyorsa dert değil Yorumla Soran 1 yıl Hani benim sormak istediğim ben hızlı düşünüp hızlı konuşan bir insanım mesela bunları kaybeder miyim sonsuza kadar? Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Onu bilmiyorum ileri doğru yazdirmadan disardan alabilirsin muhtemelen 1 mg başlattı 66 TL zaten Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Bünyede bünyeye değişir mayisirsin biraz o kadar Yorumla Soran 1 yıl Ben yazdırdım ama sildirebilir miyim özeldi zaten bana istersen yazmayabilirim dedi ama o an düşünemedim ne bileyim Yorumla Soran 1 yıl Zeka düzeyim de azalmaz di mi kendimi daha az zekalı hissetmem yani di mi sende öyle bir his olmadı değil mi Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Geçti artık sisteme işlendi sildirmek için bir yol diyorlardı ama onu bilmiyorum. Bir sorun olacağını sanmıyorum Yaşın küçük Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Su an sende takıntı var belli Dr o yüzden vermiş sana. Üstün zekalı olduğun kanısına nerden varıyorsun? Merak ettim sadece..Hayır mal etmez korkma Yorumla Soran 1 yıl Üstün zeka değil mevzu elimde bir zeka var düşsün istemiyorum kaybetmek istemiyorum hepsi bu kadar duygularımı da kaybetmek istemiyorum duygularım bana lazım ben arada bir şeyler yazıyorum duygularım olmadan nasıl yazabilirim kiAnksiyete sebebiyle verdi doktor Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Hiçbir sorun olmaz sadece bu telaşlı halin azalır bir süreliğine bu kadar Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
doktora verdiyse kullanın
Ne iş yapıyorsun
Öğrenciyim ileride sıkıntı yapar mı ki
Doktorum, yapmaz. Bu tür ilaçlar bozulmuş işlevi onarır.
Yani hızlı konuşup hızlı düşünen bir insanım ben mesela onları benden tamamen alırsa kahrolurum yapmaz di mi
Denemek lazım belki de problem bu kadar hızlı düşünmendir
Ne acelen var :))
Hızlı düşünmeyi ve hızlı konuşmayı seviyorum ama o benim bir parçam kimliğim o onu kaybedersem hiçbir şeyim kalmaz ki
Hızlı konuşman dışında hiçbir şeyin yoksa bu daha büyük problem. İlacını kullan etkilerini göre tekrar kontrol muayenesine gittiğinde durumu anlat
Ben kullanıyorum
Pişman mısın peki
Sakinleştirir bir süre seni onun harici ilerde polis asker olacaksan sıkıntı çıkar
Doktor falan olacaksam da sıkıntı olur mu yani sadece dediklerinde sıkıntı çıkartıyorsa dert değil
Hani benim sormak istediğim ben hızlı düşünüp hızlı konuşan bir insanım mesela bunları kaybeder miyim sonsuza kadar?
Onu bilmiyorum ileri doğru yazdirmadan disardan alabilirsin muhtemelen 1 mg başlattı 66 TL zaten
Bünyede bünyeye değişir mayisirsin biraz o kadar
Ben yazdırdım ama sildirebilir miyim özeldi zaten bana istersen yazmayabilirim dedi ama o an düşünemedim ne bileyim
Zeka düzeyim de azalmaz di mi kendimi daha az zekalı hissetmem yani di mi sende öyle bir his olmadı değil mi
Geçti artık sisteme işlendi sildirmek için bir yol diyorlardı ama onu bilmiyorum. Bir sorun olacağını sanmıyorum Yaşın küçük
Su an sende takıntı var belli Dr o yüzden vermiş sana. Üstün zekalı olduğun kanısına nerden varıyorsun? Merak ettim sadece..
Hayır mal etmez korkma
Üstün zeka değil mevzu elimde bir zeka var düşsün istemiyorum kaybetmek istemiyorum hepsi bu kadar duygularımı da kaybetmek istemiyorum duygularım bana lazım ben arada bir şeyler yazıyorum duygularım olmadan nasıl yazabilirim ki
Anksiyete sebebiyle verdi doktor
Hiçbir sorun olmaz sadece bu telaşlı halin azalır bir süreliğine bu kadar