Hastaneye gideceğim, heyecanlanır şikayetlerimi düzgün anlatamam diye kağıda yazıp doktora versem ayıp mı olur?

Hastaneye gideceğim, heyecanlanır şikayetlerimi düzgün anlatamam diye kağıda yazıp doktora versem ayıp mı olur?
Güncellemeler
+1 yıl
Ezberledim anlattim cok sukur cok iyi biriydi doktor bey. Bitti gitti.
Hastaneye gideceğim, heyecanlanır şikayetlerimi düzgün anlatamam diye kağıda yazıp doktora versem ayıp mı olur?
Cevapla