Anksiyeteyi benim kadar derin yaşayan kimse olamaz. Tavsiye verenler şunu yap diyenler var ya asla bu duruma gelmediniz?

Yaşadığım ızdırabın tarifi yok. Allaha beni öldür diye dua etsem günah olacak. Böyle de yaşamak çok zor. Anksiyetem elimi kolumu beynimi kalbimi ruhumu her şeyimi bağladı. Yaşayan bir ölüyüm artık. Çaresi de yok. Bittim ben

Anksiyeteyi benim kadar derin yaşayan kimse olamaz. Tavsiye verenler şunu yap diyenler var ya asla bu duruma gelmediniz?
Cevapla