Trafik kazası geçirdim bacak bağı kopması var ciddi bir şey bacağım hiç bir zaman eskisi gibi olmayacak mı bu doğru mu?

Motorsiklet ile gidiyordum u dönüşü yasak olan bir yerde bir araç sürücüsü u dönüşü yaparak gelip bana vurdu el bileğim kırıldı bacak bağım koptu bugün doktora gittim ameliyat dedi röntgen çekildi yarın emar çekilecek doktora sormadım çünkü bilmiyordum duyduğuma göre bacağım hiç bir zaman eskisi gibi olmayacak bu doğru mu moralim çok bozuldu çarpan kişi hiç hastaneye bile gelmedi öldüm mü ne oldu hiç sormadı bile insanlar niye bu kadar vicdansız

Trafik kazası geçirdim bacak bağı kopması var ciddi bir şey bacağım hiç bir zaman eskisi gibi olmayacak mı bu doğru mu?
Cevapla