Dişciden utanıyorum?

Arkadaşlar merhaba diş teli tedavisine başlayacağım dişçiden utanıyorum yakışıklı ve genç bende utangaç biriyim ağzımı falan açacağım çok utanç verici değil mi evet farkındayım boş bir şey ama elimde değil. Diş teli takılırken kaç kişi takıyor kaç kişi yanımızda duruyor lütfen biri bilgilendirsin ya kafayı yicem bir de geçen hafta randevumuz vardı bir sorun oluştu gidemedik adama da ayıp oldu şimdi
Dişciden utanıyorum?
Cevapla