Mesela bazı ülkelerde güney kore gibi uyanılır uyanmaz soğuk su içirilir ve bağışıklığa iyi geldiği söylenir,
Kimi ülkelerde ise soğuk su içme boğazın şişer denir.
Sizin görünüşüz ne?

Mesela bazı ülkelerde güney kore gibi uyanılır uyanmaz soğuk su içirilir ve bağışıklığa iyi geldiği söylenir,
Kimi ülkelerde ise soğuk su içme boğazın şişer denir.
Sizin görünüşüz ne?

Doğduğu andan itibaren soğuk ile haşır neşir olan kişilerin bağışıklık sistemi daha güçlü oluyor. Daha dayanıklı oluyorlar. Sonradan bunu yapmaya başlamak alışık olmayan bünyede hastalıklara sebep oluyor.
Çocukken terleyen çocuğun sirtina havlu koyan anneler sayesinde büyüyen çocuk her terlediginde üstünü değiştiremediği için hasta oluyor. Dışarda sırtına havlu mu koyacak koca adam veya kadın, metabolizma alışık olduğu rutin ve nezaketi istiyor.
Ay çok iyi yorum
Teşekkür ederim
Boyundaki lenfleri sıcak tutmak yani atkı kullanmak iyidir. Soguk havayi tenefüs etmek kötüdür. Ayak, bel ve boğaz sarıliysa sorun olmaz. Rüzgarlı havalarda alnı da korumak önemli. Hasta eden bölgeler bunlar🤭geriye bi aey kalmadı aa dur dur. Soğuk taşa da oturmayın.
Kişiye bağlı
Küçüklüğümden bu yana yaz kış farketmeksizin cam açık uyurum (istenmeyen şekilde oluşan bir huy) camın önünde uyurken hasta olmam ama 1 saatliğine dışarı çıktığımda şifayı kapıyorum 😅... Ne güçlendirir ne de hasta eder bence kişiden kişiye değişebilir ✨
Bende kışın bile tişört giyerim ne zaman kalın kazak türevi giyiyim hastalanırım ama tişört ve ince şeylerle hastalanmam
Diger ulkeler doğduklarından beri buzlu sularda yikandiklari icin soguk onlara işlemiyor bizim gibi pamuklara sarılarak sıcakta buyumuyolar ki ufacik ilik su içse boğazı şişsin😅
Aliskanlik herseydir
İzmirli arkadaşım buraya gelince yazın bile üşümüştü djdk ben kışın tişörtle gezen yapıdayım bence de
Aa nerdesin ki (bilgi vermek yasak ama ver bence jshdba)
Cevap
10Cevap
Soğuk tabii ki de başlık kazandırır sıcak hasta eder mikropları kıran soğuktur
Boğazım ağrımaya başladığında hep soğuk su içerim gelmeden giderler dndm
Beni hasta eder bağışıklık sistemim çok düşük
bağışıklık kazandırır ama vücudu zayıf kişilerde hastalık yapar
Uyanir uyanmaz soguk su icmek cok sacma insanin ici usur ve bunun bagisikliga faydasi olacagini sanmiyorum
Tam tersi dinleştirir
Dinç*
Eyi yap o zaman noluyo gor😬
Yapıyorum 🍀
Devam ed
Teşbihte hata olabilir bağışlayın lütfen "tanrı kaldıramayacağı taşı yaratabilir mi? " Sorusu gibi bir şey bu
hayır soğuk hasta etmez.
Hayır Hipotermi denilen bir kavram var
Soğuk bağışıklığı güçlendirir. Hatta yurtdışında insanlar bəbəklerini dışarıda uyuturlar vs vs.
Soğuk normalde hasta etmez
Seçilen reeim ne kadar hoş olmuş öyle 🙂
Bağışıklık kazandırır Vikingleri hatırla 😅
Bağışıklık kazandırır
Bağışıklık kazandırır
Senin vücuduna bağli bu
Bakteri mahveder insanı soğuk değil
Soğuk beni sadece rahatsız eder
İkisi dee
Hasta eder
Hasta eder
Etmez
Bizde hava değişikliğinden kaynaklı hasta olunuyor
etmez.
Soğuk hasta eder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?