Stresli olunca sürekli saçımla oynuyorum, bu nasıl geçer :( ?

Genel anlamda kaygılı biriyim, geçmişte tedavi de gördüm kaygı bozukluğundan dolayı, daha iyiyim. Ama günlük hayatımda sıkıntılı veya stresli bir döneme girince farkında olmadan sürekli saçımla oynuyorum. Evde tamam da dışarda kötü bir görüntü oluşturuyor. Bunu nasıl engellerim?
Stresli olunca sürekli saçımla oynuyorum, bu nasıl geçer :( ?
Cevapla