Kan değerlerim normal olmasına rağmen aşırı yorgun oluyorum. Bunun çaresi yok mu?

D vitaminim düşük çıktı sadece. Ve lipödemim var. Bir de açlığa eskisi gibi dayanmıyorum. Doygunluk hissi de yok. Akşam işten eve döndüğümde yemeği yedikten sonra aşırı bir yorgunluk çöküyor. Bu ara çok hareketsiz kaldım. Kilo vermeye çalışıyorum veremiyorum. Ve iştahla mücadele ediyorum. Kan değerleri normal ama ben normal değilim. Neden olabilir?

Kan değerlerim normal olmasına rağmen aşırı yorgun oluyorum. Bunun çaresi yok mu?
Cevapla