157 70
Ama büyük çoğunluğu kalça ve göğüste. Bide bacak kollarım falan zarif hafif de göbek var fazla hareketli olunca ve spor yapınca sanırım kasa gitti sizce 55 kilo olayım mi
Ama büyük çoğunluğu kalça ve göğüste. Bide bacak kollarım falan zarif hafif de göbek var fazla hareketli olunca ve spor yapınca sanırım kasa gitti sizce 55 kilo olayım mi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
o boya o kiloyla hafif göbeğin zarif kolların imkanı yok balık et fetişçilerini peşine düşürme boşuna. balina gibisin mk
Sporcuyum ben dediğim gibi kasa gidiyor ama antidepresan kullanmi ile kilo aldım Bayadır hayattan kopuk yaşıyorum deprem sonrası.
sporcusun kasa gidiyo ama kollar zarif? full popo bacak calısıyon herhalde skandal. yeme milleti
160 45 kilosun herhalde 🤣 ben 60im ama 70de balina değil yani abartmayın 45 kilolar herkes ölsün diyo 🤣
@berilmutsuzolanhanii 172 57 kiloyum var mı başka sorun
Baya zayıf knk senin için 70 bile normalken 57yi düşünemiyorum kürdan gibisindir o kilolar kıyafet bulabiliyor mu ki mağazalarda 160 45le aynı şey 🤣
@berilmutsuzolanhanii yok kral kürdan değilim keşke olabilsem gizliden çıkayım bak çok istiyosan hahshahaab
Yok ben kendimden fazla ağırlık taşıyorum o kiloda kadını hayal edemedim senden kisayim ve daha kiloluyum ama gayet fit gözüküyorum bence insanları eleştirme bu senin kilon hakkında özgüvensiz olduğunu gösteriyor bana göre o kız senden daha normal boy kilo oranına bakarsak kürdan olmak iyi değil
@berilmutsuzolanhanii kilomla alakalı herhangi bir öz güvensizliğim mevcut değil, boy kilo vermiş alttan alttan da çekindiğinden şişmanım ama kolum zarif göbeğim hafif demiş tüm çıplaklığıyla yüzüne vurdum gerçeği işte. asla normal bir kilo değil.
Zayıf mı dedim ben obez değil ama kilolu ve senden daha normal ablacım kusura bakma ama senin olman gereken kiloda kilolarınızı değiştirmeniz lazım bence. Ayrıca sporcu olan birinin vücudu öyle olabilir gerçekten insanlar kendine bakmadan eleştiri yapıyor ben şöyle diyeyim 60 kiloyum ama senin boyunda ve kilonda olmaktansa 70 olurum daha iyi bende yüzüne gerçeği vuruyorum kusura bakma
Ki senin kilon da asla ve asla normal bir kilo değil senin için 62 kilonun altı felaket ama anlayamiyorsun maalesef
@berilmutsuzolanhanii bmi 19’um bacım felaket falan hayırdır normal kiloda olan bi insana slödiwqmdşdöq illa herkesin obez mi olması gerekiyo? al çıkıyorum gizliden bak bakalım kürdan mıymışım felaket miymişim japskeğqmdpflw
Sporcu olduğun için göstermiyor dur ama olabiliyor san 55 ol evet daha iyi olur
Minyon kadınlar için kilo sorunu kaçınılmazdır ne yaparsan yap, kısa boy her zaman kiloya ve sarkmaya meyillidir. Takma kafana canım benim
Göbüş her kızda var nerdeyse o yüzden takma kafayaa
Ya zaten kısa boylu kızların ve biraz da iri kızların göğüsleri kilo aynı durum bende de var ama benim boyum seninkinden daha kısa bir de 50 kiloyum ama benimde göbeğim var 55 kiloya inmek istiyorsan in kendin nasıl rahatsan öyle yaşa
Bel inceyse sorun yok.
Evet fazla kilon vermen gerek
tank gibisin aq
Keşke sende tank olsaydın 😄bu kadar çirkin olmasydin shshsgsh
cirkin mi cok komiksin balina agliycaksan oynamiycam
Ahaha hayatım ben kilo veririim alırım ama seni anca kafa nakli kurtarır 😄
ya sk kafali seni gercek hayatta gorsen dibin düşer burada kelime kasarligi yapion uzaa ya da zayifla
AhshahshHahahshah hem çirkin hem alıngan 😃
alingan degilim ama sen mobitobezsin mk
Yorum yapmamı ister misin sana
57 ol bence
Fazla kilo