Çok fazla sagliksiz besleniyorum sinir oluyorum
Sizin uyguladiniz diyet falan var mı nasil zayifladiniz
Sizin uyguladiniz diyet falan var mı nasil zayifladiniz
158 boyum benimde. 60 kilodan 47ye düştüm. Gece yemelerimi kestim bu çok önemli. Diyet yapmadım sadece yemeği azalttım. Akşam yemeklerinde 8 yemek kaşığı yemek yemeye alıştırdım kendimi sonra doyduğumu fark ettim 5 kaşık yediğim zamanlar da oldu 5 kaşık yemek beni doyuruyor artık. Yediğim ne varsa hala yiyorum sadece az yiyorum. Ya da bir yediğimi diğerinden kısıyorum. Mesela waffle yiceksem önceki öğün az giyorum waffleye yer açıyorum. Abur cubur da yiyorum mesela abur cubur öncesi az yiyip aburcubura yer açıyorum. Karantinada böyle 47 ye düştüm hala da 47yim
Ay Süper deneyeceğim Teşekkür ederim ☺️☺️☺️
Cevap
7Cevap
Hocam ne anlatıyon. Sağlıksız dediğin şeyleri yemeyi bırak zayıflarsın zaten. evet kilolusun. duba gibisin
Evet, boyunuza göre kilonuz fazla. Biraz kilo vermeniz sağlığınız açısından iyi olur.
Hayır aşkım kilolu değilsin ben tatlıyı keserek zayıflamıştım kesin çözüm yani 45tim bir ara boyum da 1.70 ama aldım kilo öyle olması da zararlı
🥺😇 ben kesinlikle sağlıklı beslenip spor yapmam gerekiyor
Kilolu olmaktan nefret ediyorum.
Ben de öyle ama 9 kilo aldım..
Ben gerçekten rahatsiz olmaya başladim önceden 38 benden pantolon giniyordum şimdi ise 42 44
Benim kilo üst bölgede daha çok, göbek büyüdü.. Hamile gibi oldum..
Kilo vermek şart
Kesinlikle
Kilo versen iyi olur
Evet biraz kilon var
Kilolusun
195 boyunda erkek olarak kilon çok güzel
Biraz irade sanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?