Dayanilmaz ağrım var ne iyi gelir şiddetli ağrıya antibiyotige daha bugün başladım bana misnn demedi🙄😭
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Çektirdim en iyisi karanfil at agzina hem uyuşturucuyla hem rahatlatıyor agriyo kesiyor dikis attilarmi
Çekilmedi ki daha
Apse yapms o canıma okuyor
Sisken cekmiyorlar sag cektirdim sol duruyor
Zor oluyorrrr karanfil koy agzinin icinde gezdir rahatlatir
Çok teşekkür ederim umarım iyi gelir denicem
Benim diger ,20 lik. apse yapip sisiyor ara ara 3-5karnfil atiyorum rahatlatir agzima ama cektirmen lazim
Çok zor yq
Ya napicaz nasl cesaret edicem
Dolerex tek çare bekleme sürecin de çekilecek güne kadar dayanıp dolerex tüketmek gerekir ben öyle yapmıştım
Evet şimdi aldrcam
En iyi ağrı kesici o
Lanet bir ağrı biran önce geçmesi dileğiyle
Amin inşallah 🙏🏻😔
Geçmiş olsun acil şifalar diliyorum tez zamanda sağlığına kavuşmasını diliyorum
Bir dış hekimine basvur
Amin inşallah 🙏🏻😔
Teşekkürler sagolun onure ettiniz beni en kalbi en içten dileklerimle geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum acil şifalar diliyorum
Çok sağolun
Rica ederim iyilik iyidir
Biz iyi. olmaya iyi kalmaya herseye rağmen devam ediyor olacağız
Dun bugün yarın sonsuza dek
Biz incinsen bile inciten olmadık ne dun ne bugün ne yarın sonsuza dek
Ne mutlu sana
Öyle insan olmak suçu suçların en güzeli en özeli en kıymetlisi olmalı Ve insan yaşamı boyunca bu suçu işlemeli diyordu bir sözünde Ruhi Su Usta Fransız Yazar Voltren İnsan dünyada yapamadığı tüm iyiliklerden sorumludur demişti Rahmetli Recep Yazicioglu Gidemedigin yer dokunamadığın insan senin değildir demişti yine Rahmetli Tayfun Talipoglu usta Bu ülkede ulaşmak için insana gerek yok cok zaman ya da paraya yürekler açık is yola çıkmakta siarinin yaşayan bir özetiyim 68. kusaginin Önder ismi Deniz Gezmiş in son mektubunda dediği gibi İnsanlar doğar büyür yaşar ve ölürler önemli olan çok yaşamak değil yaşadığı süre zarfında iyi ve güzel şeyler yapmaktır as olan kalplere yüreklere dokunmaktir bunu naçizane olarak yapmaya çalışan bir insanım hepsi bu yaşamım boyunca
doktorun ağrı kesici vermeliydi dolorex önerebilirim ama eczacıya sor daha etkilisi varsa bilir
Ağrı kesici verdi ama. dolorex degldi
benim bildiğim en iyisi dolorex normal diş çekiminden sonra da onu kullanmıştım parol diye işe yaramayan bi ağrı kesici veriyorlar dediğim gibi eczacıdan dolorex al ama alırken sor daha etkilisi varsa onu alırsın dolorex 6-8 saat falan kesiyor apse olabilir ama geçer
İnsalalh geçer
2 20'lik dişim çekildikten sonra 1 hafta boyunca ağrısı var idi. Ancak zamanla geçti ve şimdi kendimi çok daha iyi hissediyorum.
Keşke sen. kadar. cesaretm. olsa
Doğruya doğru şimdi. Başta bir süre ağrısı oluyor, ancak sonrasında iyi ki çektirmişim dersin.
Umarm
Maalesef hemn geçmez kullandığınız ağrı kesicinin adı nedir?
Profenid vermis
Bende 20 lik dişimi çektirdim çok ağrı aptı öncesinde antibiyotik kullandım ağrı kesici olarak Apranax işe yaramadı Cataflam kullandım zor durumda kaldığıdında günde 3 tane içtim kabus gibi günlerdi ama cataflam bende işe yaradı sen yinede doktoruna danış istersen. Geçmiş olsun.
Çok teşekkür ederim inşallah geçer cektrmeyede cesaretim yok
Çektirmekte bir şey yok bu acılı süreç daha kötü
Haklsn aslında
Evde rakı varsa, pamukla dişine bas! Uyuşturuyor gerçekten!
Yok maalesef 😃
Anason çok işe yarıyor. Ver adresi hemen gönderelim bi 70'lik :P Ağrı geçince nasıl olsa devam edersin! ;)
Çok iyisinya🤣🤣🤣
Sensin O! :)) Ağrını unutturup, yüzünde gülücük açtırdım ya, daha ne isterim ki @Koçkadın :)
Çok teşekkür ederim ya 🥰
Rica ederim <3
Antibiyotik bol bol ve dexford agri kesici bana iyi geliyordu
Diş sorunu yaşıyorsanız doktordan başka hiçbir şey çare olmuyor ağrı kesiciler belirli bir süre iyi gelebilir ancak sonrası yine ağrı yine sancı
Çok geçmiş olsun
Çok teşekkürler
Hala duruyor mu ya
Ney
20lik dişin
Apse varken mi cektirdin
Yok canım henüz çekilmedi apse için ilaca başladım bugün ama. dayanlmaz. agriyor
En az 3 gün kullan. Ağrısı geçmiyor ise karanfili zeytin yağı döküp pamukla alım dişine bastır. Ya da alkole rakı olur bulayıp dişine bastır.
Bu arada dış için apranax çok iyi
Onu ictm. dun akşam ama. kesmedi
Dış ağrısı o kadar kötü ki bazen böyle çekmek zorunda kalırsın. Ben ağlıyordum resmen
Bende o durumdaym Şu an
Çok geçmiş olsun. Kafanı yastığa gömüp ağlaya ilirsin. Dışarı çık biraz temiz hava al
Çok teşekkür ederim 😊
Rica ederim. Tekrar geçmiş olsun
Kırarak çıkarmıştı doktor acır birax
Off ne diyosun😭
Evet öyle oldu sen
Zordu biraz
Bana hemen çeksek gelir üstteki dedi ama bilemedim korkuyorum 🙄😒
Yok be ameliytala alıyorlar normalde benimki tanıdıkti kır çıkar dedim 5 e böldü 3 saate cikardi
Ayyyy yapmaaa 🤦🏻♀️üst diş mi
Sağ üst yanlış hatırlamıyorsam
aynı yer 😔
Halledersin sen aslansin
Pardon kocsun
🥰🙏🏻
Eyvallah 😘
Bir hafta daha kullan geçer
Diş sıkıntı 20 liğin önemi yok git çektir valla
Ağrı kesici olarak dexday öneririm cidden 5 dk içnde mis gibi bütün ağrıyı kesiyor
Kolay değlki
Dayanması daha zor
Evet 😔
Çektir işte
Daha yeni antibiyotik tedavisi başladı
Cesaretim yok aslında
Korkma iğneyle uyuşuyor hissetmezsin
Umarm.😒
Geçmiş olsun
Çok teşekkür ederim
Dis hekimiyim yaz yardımcı olurum
Yaz bem yazamiyom
İsterseniz tabiki
Kutumu actim
Çekmedim ben