Doktora gitmeyi, durumunu abartmayı ve ilaç kullanmayı oldukça seven bir milletiz oysa ki 🤔
Kbb'ye tedavi olmakla psikiyatri'ye tedavi olmak arasında ne fark var?

Doktora gitmeyi, durumunu abartmayı ve ilaç kullanmayı oldukça seven bir milletiz oysa ki 🤔
Kbb'ye tedavi olmakla psikiyatri'ye tedavi olmak arasında ne fark var?

insanlar psikolojik sorunlarını psikolojik sorun olarak görmezler
çünkü her insan kendince haklıdır
aslında bu yanlış bir düşüncedir çünkü bir tek doğru vardır kendince haklı diye bir doğru olamaz
ama insanlar daha doğrusu bencil insanlar psikolojilerinin bozuk olduğunu bilmedikleri için ya da bilip bilmemezlikten geldiği için doktora gitmezler
eğer doktora gidersem psikolojimin bozuk olduğunu ve aklınca yani kendi düşüncesi ile deli damgası yeneceğini bilir ve öyle düşünür
sonrasında kimse bana inanmaz ya da kimse benim sözümü takmaz diyerek haksız bile olsa haklıyım diye diretmek isterler
Ahahha ona verilecek en popüler cevap deli miyim ben ne işim var orada olur 😂
Maalesef toplumda sadece delilerin psikolojik tedavi gördüğüyle ilgili bir düşünce var. Hatta bu düşunce en okumuşundan en eğitimsizine kadar böyle maalesef.
Oysa psikologlar bile kendi derdini başka psikoloğa anlatıyor 🤣 Terzi kendi söküğünü dikemez.
Bu algı kırılmalı ama ne zaman olur veya olabilir mi bilmiyorum.
Deli miyim ben diyene hayır yok öyle bir şey demek yerine evet delisin desek işe yarar mı acaba 😂
Babama demeyi düşünüyorum 🫢
En kötü ihtimalle evlatlıktan falan reddeder sjj
Tansiyon var daha kötüsü😂
Ruhsat işlemleri için gitmiştim , psikiyatriye çok şirin ve sosyal medyada takılan biriydi.
Konuştuk çayımız eksikti ve mercimeğin serüvenini kendisine anlattım bildiğim kadarı ile eminim beni dinlemiyordu
Bilmem. Herkesin nedeni farklı olabilir. Ben giderim, gittim 😄
İnsanların psikolojik desteğe karşı ön yargısı sağ olsun hemen ellerini eteklerini çekiyorlar. Psikolojik sorunlar elle görülür bir şey olmadığından korkutucu geliyor. Bir ilaç alarak aşılacak bir sorun değil. O görünmezliğin getirdiği bir belirsizlik var. Toplum da psikoloji kelimesi ile deli kelimesini de özdeşleştirdi artık. Sadece konuşma ihtiyacını da gidermek istesen, sende olmasa bile toplumun yargısından çekinceleri oluyor insanların.
Evdekilere dert anlatmamak için dişçiye gidiyorum diye gitmiştim 😄
Çünkü anlatsam da anlamıyorlardı ama psikiyatrist anlıyor sonuçta ve gerekeni yapıyor 😅
Aynen öyle 😄
Yaa seni yerim. İstersen gel mesaj kutumu işgal et🫠
@organiq bak iletişim amaçlı paylaşım yaptım🤣🤣
Rica ederim 🫠
Cevap
4Cevap
Statü korkusu çiçeğim... Deli damgası yiyip ciddiye alınmayacaklarını düşünüyorlar çünkü oraya gidenlerin deli olduğuna inanıyorlar...
Oysa delilik Nirvanaya ulaşmak bence 🤣🤣
Çeşidine göre değiştiğini düşünüyorum çiçeğim ben bunun çiçeğim 😂
Benim jeton yine düşmedi 🥹 gidip bir benim bağlantı noktalarına mı baktırsam 😂😂
Heeeeee 😂 ya şu dönemde maalesef hitapta sorun yaşıyorum hastalık bütün dikkatimi kendine çekiyor düzgün konuşamıyorum 🥹
Ben huniyi takmaya dünden razı olanlardanım efennim hediye almak isterseniz duyurulur 🤪😂
@OrganIQ kıskanmaz mısın 😂
Şurada 2 kere çiçek olmuşum çok mu🤣
@OrganIQ bana gelse 2 güne bir şeyi kalmaz da işte😄
Ahahahahs sana giden yollar kapalı çiçeğim 🥹😂 @Firu_Zen
@OrganIQ ilacımı bilmen güzel 🤪😂
@OrganIQ yioo iyileştirme amaçlı yorum😂
Yeni yol açarız çiçeğim ayıpsın😄
İhtimali bile mükemmel 😍🥰
Sana bulaştığına pişman ederiz o adi virüsü😂
Hahahah bundan sonuna kadar eminim çiçeğim 😂😂
Bilmem ben ayağım kırılmış 1 hafta öyle gezmişim incinme sanıyordum doktora gitmedim 😂😂 1 hafta sonra gittim öyle öğrendim 😂😂
Hapşırınca hiç gitmiyorum yani hastaneye
Delindangasi yemekten korktukları içindir oysa ki çok gereksiz bir çekincedir
Bana tuhaf geliyor ya bir insanın bu kadar çok böyle canına değer vermesi acaba hayatı neden bu kadar çok seviyorlar diye düşünüyorum
Spastik muamelesi gorecekler ondan diyebdjfj
Ahaha kahkaha attım 🫢🤣
Oksijen çarpıyor bazen ondan oluyor bunlar 🤔
Biri kbb diperi deli doktoru ondan 🤣🤣
Tek bahaneleri biz deli miyiz ki gidelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?