Merhaba arkadaşlar kaç gündür oğlum hastanede yatıyor boğazları enfeksiyon kapmış kanında enfeksiyon var ve ateşi var?

merhaba arkadaşlar bilgisi olan nolur yazsın oğlum kaç gündür hastanede ben perişan oldum üzüntüden stresten kanında enfeksiyon var CRP si çok yüksek bademcikleri iltaplanmış bu gün 4 tüp kan almışlar ama kanı iki tanesini devlet Hastanesi'ne göndermişler neden öyle yaptılar ki çok şükür gece de hiç ateşi çıkmadı inşallah taburcu ederler

Merhaba arkadaşlar kaç gündür oğlum hastanede yatıyor boğazları enfeksiyon kapmış kanında enfeksiyon var ve ateşi var?
Cevapla